Joensuun OCF tapaamiset!
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
taaskaan tajunnu..temevee kirjoitti:hyshysessentia- kirjoitti:mitäs se teme teki sen gsi-farkun kans? Vai oliks tää jo menneen talven lumia?![]()
![]()
Riisikippo bonkastu rosson suojatieltä klo 13:04![]()
Klubin tarralla varustettu b-vectrafarmari ajeli prismalle tuossa noin klo 18:40, ajelin siinä viereisellä kaistalla tuolla kuranharmaalla rouskuttimella... Tunnustaako joku?
Ja joo, just toi riisikipon linkin veccu oli kyseessä tuossa aikasemmin.
temevee kirjottaa: nyt se riisikippo ajo minun päälle kun hyppäsin etteen! Ei se huomannu vieläkään!Riisikippo kirjoitti:taaskaan tajunnu..temevee kirjoitti:hyshysessentia- kirjoitti:mitäs se teme teki sen gsi-farkun kans? Vai oliks tää jo menneen talven lumia?![]()
![]()
Riisikippo bonkastu rosson suojatieltä klo 13:04![]()
Klubin tarralla varustettu b-vectrafarmari ajeli prismalle tuossa noin klo 18:40, ajelin siinä viereisellä kaistalla tuolla kuranharmaalla rouskuttimella... Tunnustaako joku?
Ja joo, just toi riisikipon linkin veccu oli kyseessä tuossa aikasemmin.hyppää seuraavan kerran auton eteen niin ehkä sitä sitten tajuu..
no joo, oli asiaaki. Olikko Toivanen myymässä sitä ahkonaas joskus ja mihinkä hintaan?
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Vittu että meni äsken hermot kun ajoin melkeinpä kolarin
Siltakadulta tuli audi A6 ja ite ajoin kirkkokadulta kohti anttilaa. noin. 20m ennen taidemuseon risteystä huomasin audin ja tajusin että en saa enää autoa pysähtymään ja väistin sitten suojatielle ja vedin auton poikittain
apukuskin puolella oli ihan lähellä liikennemerkki ja audi oli "hyvin lyhyen" matkan päässä autoni vasemman puolen kyljestä... joten aika läheltä liipas... nousin autosta luokkakaverin kanssa ja ajattelimme mennä vähän "jututtelemaan" audi kuskia...samalla audi kuski iski pakin päälle ja koitti lähte paikalta pois
onneksi se jäi paikoilleen jauhamaan tyhjää ja pääsimme siten koputtamaan audin ikkunaan
kuski kun avasi ikkunan alkoi meidän värikäs keskustelu...
Minä: Mitä V*ittua tuo oikein oli olevinaan?
Audi mies: Ei voi mitään kun on kesä renkaat alla...
ja tätä ei viiti tosisaan edes kirjoittaa tänne sen enempää kun on sen verran "rankka" keskustelu
Faktaa on se että audi kuskin olisi pitänyt väistää minua mutta tuli risteykseen liian kovaa ja vielä kaikenlisäksi autossa oli kesärenkaat alla
audilla on vissiin ollut ylinopeutta koska jarrutus jäljet oli yli 50 m pitkät...myös tämän "herran" suusta kuului semmoista että olisin ajanut yli 100km/h tuohon risteykseen
vauhtia mulla kyllä oli ehkä semmoset 30-35km/h joten en ajanut edes ylinopeutta
Ja mikä tässä oli kaikkein hassuinta oli juuri se että tämä kyseinen herra on kansanedustaja Pekka Ravi...Toivon mukaan otti jotain tuosta opikseen...Tuli vielä mainittua hänelle että jos tuossa linkkipysäkin viereisellä suojatiellä ois kävelly joku jalankulkija olisin törmännyt audin apukuskin puoleiseen etuoveen koska en olisi voinut väistää mihinkään tai joutunut ajamaan ihmisen päältä jos olisin koittanut väistää audia
kaikkea sitä sitten sattuu...Onneksi kellekkään ei käynyt mitenkään mutta pahemminkin olisin voinut käydä
Pekan vaimo hoiti oman osuuden keskustelusta hyvin ja puhui asiallisesti ottaen huomioon oman kielen käyttöni joka ei todellakaan ollut nättiä sillä hetkellä...Mutta Pekka taas syytteli minua koska tulin niin "kovaa" risteykseen jakaikkea muuta blaa blaa blaa...
Siltakadulta tuli audi A6 ja ite ajoin kirkkokadulta kohti anttilaa. noin. 20m ennen taidemuseon risteystä huomasin audin ja tajusin että en saa enää autoa pysähtymään ja väistin sitten suojatielle ja vedin auton poikittain
Minä: Mitä V*ittua tuo oikein oli olevinaan?
Audi mies: Ei voi mitään kun on kesä renkaat alla...
ja tätä ei viiti tosisaan edes kirjoittaa tänne sen enempää kun on sen verran "rankka" keskustelu
Faktaa on se että audi kuskin olisi pitänyt väistää minua mutta tuli risteykseen liian kovaa ja vielä kaikenlisäksi autossa oli kesärenkaat alla
Ja mikä tässä oli kaikkein hassuinta oli juuri se että tämä kyseinen herra on kansanedustaja Pekka Ravi...Toivon mukaan otti jotain tuosta opikseen...Tuli vielä mainittua hänelle että jos tuossa linkkipysäkin viereisellä suojatiellä ois kävelly joku jalankulkija olisin törmännyt audin apukuskin puoleiseen etuoveen koska en olisi voinut väistää mihinkään tai joutunut ajamaan ihmisen päältä jos olisin koittanut väistää audia
kaikkea sitä sitten sattuu...Onneksi kellekkään ei käynyt mitenkään mutta pahemminkin olisin voinut käydä
Pekan vaimo hoiti oman osuuden keskustelusta hyvin ja puhui asiallisesti ottaen huomioon oman kielen käyttöni joka ei todellakaan ollut nättiä sillä hetkellä...Mutta Pekka taas syytteli minua koska tulin niin "kovaa" risteykseen jakaikkea muuta blaa blaa blaa...
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
ja perkeleen paska honta hyyty prismalle menevälle tielle KESKELLE KAISTAA!! vittu siitä sitten työntelemään muijan kanssa se pois, ei lähe käyntiin,... jakohihna ei oo poikki... päärelettä kabiinista ettii ja tinata uudestaan se... vittu jos ei lähe sitten käyntiin niin honda on halvalla myynnissaJ.Toivanen kirjoitti:Riisis kurvailemassa kaupungilla![]()
Jeesus ku o vaikeeta tästä tuppukylästä löytää vapaata parkkipaikkaa
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Tietääkö kukaan tästä omenasta yhtään mitn?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1212296
Kaverin puolesta kyselen.
VITTU SAATANA, kuumeen paukasi sitten päälle ja laattakin välissä lentää jotan oikein hyviä pyhiä kaikille!!!
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1212296
Kaverin puolesta kyselen.
VITTU SAATANA, kuumeen paukasi sitten päälle ja laattakin välissä lentää jotan oikein hyviä pyhiä kaikille!!!
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006