äsken Maxilla sanoivat että ennen killerillä starttaavaa yleisöerikoiskoetta ajetaan B-Ryhmän ralliautoilla, mukana on Audi S1, Lancia, tietoa lisää heti kun sitä on saatavilla lisää
JaspaJami kirjoitti:Ei tainnut olla Aprillia vaan kyllä ne siellä ajoivat.
Ajoivat??? Eihän koko prkleen vuoden 2007 Suomen MM-rallia ole vielä edes ajettu
Niin ja jos tässä oli tarkoitus leukailla, että ovat aikoinaan ajaneet, niin ei kylläkään Killerin yleisö-ek:ta. Vanha Laajavuoren pätkä kylläkin loppui Killerille, mutta se ei ole sama asia.
veikka81 kirjoitti:
, ou jee , tuonko pääsis näkemään livenä
Hehee. Minäpä olin tuolla paikanpäällä kattomassa. Hyvin Audi liikkui. Ja löytyi niitä säveliä siitä myllystä.
, olen sanaton, vit.. ku tietäis aina missä nuo on vaikka näytös mielellä ajamassa, ja sullahan ei tieteskään ole mitään video matskua tuosta Kankkusen audista, tai sun kavereillas ???
veikka81 kirjoitti:
, ou jee , tuonko pääsis näkemään livenä
Hehee. Minäpä olin tuolla paikanpäällä kattomassa. Hyvin Audi liikkui. Ja löytyi niitä säveliä siitä myllystä.
, olen sanaton, vit.. ku tietäis aina missä nuo on vaikka näytös mielellä ajamassa, ja sullahan ei tieteskään ole mitään video matskua tuosta Kankkusen audista, tai sun kavereillas ???
On mulla pieni pätkä mutta en enää löytänyt sitä levyä mille sen poltin. Se on kuvattu ihan tavallisella digikameralla joten kuvanlaatu on aika kehno...