Elikkäs olen kattellut että noissa n.-95 mallin ompuissa on reiälliset niskatuet ja mulla on sitten jo umpinaiset(-98). Minä vuonna noi niskatuet muuttui ja muuttuiko samalla jotain muuta? Sivuvilkut tais muuttua orannsista harmaiks....
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-03-21 23:03 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-03-22 09:50 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-03-22 13:47 ]</font>
itsellä on -97 omppu, tässä on reiälliset niskatuet ja oranssit sivuvilkut jotka olen vaihtanut MHW:n mustiin. 97 vuosimallista lähtien on tullut nuo linssivalot ("xenon"), muita mallieroja en osaa sanoa..
tais muuttua just -98 sitten noi niskatuet, kun olen noita myytävien omppujen kuvailmoituksia kattelut niin alle -98 on kaikki reiällisillä niskatuilla. mielenkiintoista....
1/1998 TM:ssä oli autovertailu, jossa Omega mukana, siinä mainittiin juuri tapahtuneesta "uudistuksesta" Omegassa, vaikka kyseessä olikin vielä B1-malli, eikä varsinainen facelift-B2-malli. Tähän liittyivät juuri nuo linssiajovalot esimerkiksi. Tästä päätellen tuo uudistus on tapahtunut joskus loppuvuonna 1997 (testihän on tehty vuoden 1997 puolella ilmestyessään vuoden 1998 ensimmäisessä lehdessä).
On 2003-03-21 21:33, simo.n wrote:
Elikkäs olen kattellut että noissa n.-95 mallin ompuissa on reiälliset niskatuet ja mulla on sitten jo umpinaiset(-98). Minä vuonna noi niskatuet muuttui ja muuttuiko samalla jotain muuta? Sivuvilkut tais muuttua orannsista harmaiks....
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-03-21 23:03 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-03-22 09:50 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-03-22 13:47 ]</font>
mahtaisko simolla tai muilla olla tietoa mistä tuollaiset harmaat tai mustat sivuvilkut vois tilata? ja mikä mahtaa olla hinta, joku mainitsi MHW: mikä Vi*un MHW?
Käy kysymässä vaikka Metroautosta noita -98 mallin vilkkuja, ei voi olla pahan hintaiset.Ei ainakaan g-astran vilkut maksanut paljoa kun semmoiset joskus ostin. Jostain autotarvikeliikkeestäkin varmaan löytyy ja sitten tietenkin "tuning" liikkeet.
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-03-25 14:46 ]</font>
mahtaisko simolla tai muilla olla tietoa mistä tuollaiset harmaat tai mustat sivuvilkut vois tilata? ja mikä mahtaa olla hinta, joku mainitsi MHW: mikä Vi*un MHW?
moro, vanhemman ja uudemman ns. 97-98 mallin tunnistaa runkonumeron keskellä olevasta kirjaimesta vanhemmassa V ja uudemmassa W.
muutokset tulivat loppuvuodesta 97.
On 2003-03-25 14:44, simo.n wrote:
Käy kysymässä vaikka Metroautosta noita -98 mallin vilkkuja, ei voi olla pahan hintaiset.Ei ainakaan g-astran vilkut maksanut paljoa kun semmoiset joskus ostin. Jostain autotarvikeliikkeestäkin varmaan löytyy ja sitten tietenkin "tuning" liikkeet.
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-03-25 14:46 ]</font>
eivät tienneet Opelilla mitään minkäväriset sivuvilkut on missäkin vuosimallin autossa,joten tilattiin yksi näytiksi hintaan alle 6e, eikä sitäkään tarvitse ottaa jos se on keltainen.
eivät tienneet Opelilla mitään minkäväriset sivuvilkut on missäkin vuosimallin autossa,joten tilattiin yksi näytiksi hintaan alle 6e, eikä sitäkään tarvitse ottaa jos se on keltainen.
Ihme ja kumma kun eivät tienneet . No se on hyvä että on halvat jos nyt sitten on oikeat vilkut .
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-04-03 18:16 ]</font>
no niin kirkkaat vilkut tuli ja kävivät vielä paikoilleen, vuosimalli mihin ko vilkut alunperin on tarkoitettu on -01 eteenpäin, mutta kävi heittämällä -97 omppuun ja vielä niin ettei tarvi edes keltaisia polttimoita, kun kirkkaan lasin alla on sellainen keltainen kupu joka riittää, ja hintaa oli tosiaan huimat 5,30e kpl.