itse olen hävittänyt ton ohjekirjan kyseiseen vahvistimeen että voiskos joku kertoa kun päivällä rokkilaitteet toimis ihan hyvin ja nyt kun käynnistin auton illalla niin lakkas soittamasta erkkaa ja kun laittaa virrat päälle niin punanen varotus valo palaa ehkä sekunnin tai kaks että jos joku vois kertoo että mitä se punanen valon vilkautus merkkaa?? epäilen vaan että on lahonnut kokonaan :/
Tarkista kytkennät, se punainen valo on merkkivalo oikosulusta ja kannattaa laittaa se merkki oikein otsikkoon ettei joku luule kyseessä olevan Spl Pro -tuote.
hmm kaikki liitännät kattosin konkalta vahvistimelle että en sitten tiedä miks tekee tolleen :/ kaippa sitten täytyy hankkia uus vahvari mun muistaakseni siin pitäis olla takuuta viel jonkin aikaa
Mitenkäs muuten jos tulee vain heräte mutta ei pää virtaa niin palaako siinä silloin jokin valo? Tuli vaan mieleen. Mittaappa eka että tulee ihan jännitteet vahvarille asti. Mutta vahvistinkin voi olla paskana.
joo eli lukkoon vaan oli mennyt sillanen jakoblokki jotenkin vituiks että ei päästänyt maahan sitä virtaa kun jotain 5 v eli korjasin sen ja nyt taas pelittää