Joensuun OCF tapaamiset!

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Erzki »

Maker Dan kirjoitti:Juu tulihan sitä eilen ja toissa päivänä Joensuussa pyörittyä...ihme kyllä poliisit ei tullu kertakaan juttelemaan :D
Ei ne jaksa vaivata jos ajaa nätisti :wink:
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
Maker Dan
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Maker Dan »

No välillä ne pysäyttelee, vaikka kuinka nätisti ajelis :lol: taitaa autosta johtua :lollis: vanteistahan nuo on joka kerta kyselly, heidän kannalta huonolla menestyksellä :lollis:
Jariko
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jariko »

Erzki pongattu 0.45 rantakadulla sokkarin kulmalla menossa rantakylään päin...seisoin kadetilla liikenne valoissa kääntymässä torille päin
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Jariko kirjoitti:Erzki pongattu 0.45 rantakadulla sokkarin kulmalla menossa rantakylään päin...seisoin kadetilla liikenne valoissa kääntymässä torille päin
Oliko minkä värinen kadetti :wink: (mahtoko olla punainen) Alko olemaan tuohon aikaan illasta jo aika väsyny olo kun olin viikonloppuna joka yö kuskina :lol: kilometrejä kerty 2:dessa päivässy yli 400km :lollis:

Maker Dan kirjoitti: Juu tulihan sitä eilen ja toissa päivänä Joensuussa pyörittyä...ihme kyllä poliisit ei tullu kertakaan juttelemaan :D
Sulla on ainakin nätit vanteet autossa :peukku: sopii tosi hyvin :wink: itekkin aattelin heittää calibran alle tossa kohta puolin kesävanteet :D saattaa poliisit alkaa pysäyttelemään ihan urakalla kun alla pyörii edessä 7,5x16 ja takana 9x16 ja kumeina 215/40/R16 :lollis: :lollis:
Maker Dan
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Maker Dan »

no mulla on 215/55 R16 takana ja edessä 205/55 R16 talvirenkailla :lol: talvella oli pieniä pitovaikeuksia, joten ei tullu suoraan ajettua, vaan enemmänkin perä edellä :) ei oikein vaan oo naapurit tykänny :lollis:
Jariko
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jariko »

joo niin olin semmosella punasella kadetilla jossa on semmosit "pienet" lisärit keulalla
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Jariko kirjoitti:joo niin olin semmosella punasella kadetilla jossa on semmosit "pienet" lisärit keulalla
katos muistin oikein :lollis: mullakin on tulossa kohta puolin calibraan pienet lisävalot...pitää kahella että mihinkä kohtaa puskuriin laittas ne
Maker Dan kirjoitti:no mulla on 215/55 R16 takana ja edessä 205/55 R16 talvirenkailla :lol: alvella oli pieniä pitovaikeuksia, joten ei tullu suoraan ajettua, vaan enemmänkin perä edellä :) ei oikein vaan oo naapurit tykänny :lollis:
mulla on talvella alla mahtavat 185/65/R14 ja silti auto on niin pirun ura herkkä :-? pariin otteeseen on lähteny libran perä omille teille mutkissa :lollis: onneks ei oo mitään käyny :lollis:
temevee
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja temevee »

Näinkö harhoja vai kävitkö V-V enossa? Olisin lähteny perään tarkistamaan asian, mutta oli kiire kauppaan :roll:
V-V
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja V-V »

Jep oltiin Enossa koiran kanssa harkoissa ja eilen ajeltiin kans ohi kun käytiin mökillä
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

Kyllähän nuo paskahatut taas vittuili ja itki illalla. :evil:
Astra F
Golf III
HD ratikka
temevee
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Heh... Autokuume paholainen iski :oops:

Mitä tulis huomioida ostaessa vuoden 1996 astrafarkkua (gsi) ??????
Onko noissa jotain suurimpia ongelmakohtia? Ulospäin yksilö näyttäis siistiltä, joskin ilmeisesti uudelleenmaalatulta, mutta haitanneeko?? :-? :oops:

Kaikesta tiedosta olisin hyvin kiitollinen :wink:
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

temevee kirjoitti:Heh... Autokuume paholainen iski :oops:

Onko noissa jotain suurimpia ongelmakohtia? Ulospäin yksilö näyttäis siistiltä, joskin ilmeisesti uudelleenmaalatulta, mutta haitanneeko?? :-? :oops:

onko keltanen ja 4400e hinta autoliikkeessä? ;)
temevee
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Riisikippo kirjoitti: onko keltanen ja 4400e hinta autoliikkeessä? ;)
on :lol:
Onko auton historiasta mitn hajua?
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

temevee kirjoitti:
Riisikippo kirjoitti: onko keltanen ja 4400e hinta autoliikkeessä? ;)
on :lol:
Onko auton historiasta mitn hajua?
ei ainakaan mulla.. ite kävin myös samaa autoo pällistelemässä... kumpi kerkee ensin ;)

edit: ei tosi, en aijo autoo ostaa, vaikka farkku himottaisikin, mutta ei opel.. :roll:
V-V
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja V-V »

temevee kirjoitti:Heh... Autokuume paholainen iski :oops:

Paskojahan nää on.....ei vaineskaa. Kaikki on tietysti yksilöitä,tekniikkahan näissä on se pomminvarma c20xev(eikö ookki JJunior???? :lollis: )Kone on ikävä kyllä aikä huonossa julkisuudessa. Mutta luulis et jos on ollu hyvällä pidolla ja huollot on tehty ajalla niin luulisi pelaavan.Jakohihna kannatta vaihtaa hilppeneen jos ei oo tietoo millon vaihettu. Yksilö jota oot käyny kattoo niin näyttää ainakin omaan silmään ihan OK peliltä ja km lukemakin oli muistaakseen alle 250t?ite en kyllä kattonu et ois maalattu, mutta kaikki nää ruostuu kun kerta peltii ovat,omaan ei ainakaan vielä oo päässy korroosio kukka iskee,paitti muutamassa kiven iskemässä on pinta kukkaa. Ite oon ollu kyllä tyytyväinen mitä oon ajellu n.30tkm
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Lukittu