Veccu Herttoniemestä
Veccu Herttoniemestä
Kuka osti mun vanhan 2värisen a "thyyning" veccun bwa autosta näin sen toissa aamuna sörkän rantatiellä??? tunnustaako kukaan?? ei muuten mutta multa löytyy se toinen takaloksu tuolta tallista..
Juuri sehän se oli.. kytkin finaalissa, syyläri alkoi vuotamaan kk ennen kun meni vaihtoon ja konehuoneen sähköpuolen liittimistä petti ilmamassamittarin liitin... siitäkin selvittiin ainakin viimeiseksi 6kk kun vaan avas sen ja putsaili hieman niitä johtojen päätyjä...JoJio kirjoitti:en tiijä kenen se on, mut kahtelin sitä itekki, et kuvissa ainaki oli komia peli.... Pitäs itekki tehä sit joskus vectraa toi kaksväri maalaus, ni ois pikkasen hiano... eikös se autos ollu 2.016v cdx:ä?
oliko mitään vikoja yms, ku oon vähän katellu semmosia![]()
Ei kai siinä 60tkm aikana muuta ihmeellistä ollut..
No joo sikaa säkissä.. olihan siihen jo vähän tekemistä kertyny
mutta on niitä pahempiaki...
oikeastaan oli vähän kiire saada se sinne liikkeeseen ku oli sille subarulle toinenki ostaja.. myyjä sano ku kävin kauppakirjan kirjottamassa että se oli tullu rahojen kanssa 10min sen jälkeen ku olin hurauttanu pihasta pois...
oikeastaan oli vähän kiire saada se sinne liikkeeseen ku oli sille subarulle toinenki ostaja.. myyjä sano ku kävin kauppakirjan kirjottamassa että se oli tullu rahojen kanssa 10min sen jälkeen ku olin hurauttanu pihasta pois...