Veccu Herttoniemestä

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Dveccu
'Admiral'
'Admiral'

Veccu Herttoniemestä

Viesti Kirjoittaja Dveccu »

Kuka osti mun vanhan 2värisen a "thyyning" veccun bwa autosta näin sen toissa aamuna sörkän rantatiellä??? tunnustaako kukaan?? ei muuten mutta multa löytyy se toinen takaloksu tuolta tallista..
Teemu J
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

en tiijä kenen se on, mut kahtelin sitä itekki, et kuvissa ainaki oli komia peli.... Pitäs itekki tehä sit joskus vectraa toi kaksväri maalaus, ni ois pikkasen hiano... eikös se autos ollu 2.016v cdx:ä?
oliko mitään vikoja yms, ku oon vähän katellu semmosia :roll: :o
Dveccu
'Admiral'
'Admiral'

JoJio kirjoitti:en tiijä kenen se on, mut kahtelin sitä itekki, et kuvissa ainaki oli komia peli.... Pitäs itekki tehä sit joskus vectraa toi kaksväri maalaus, ni ois pikkasen hiano... eikös se autos ollu 2.016v cdx:ä?
oliko mitään vikoja yms, ku oon vähän katellu semmosia :roll: :o
Juuri sehän se oli.. kytkin finaalissa, syyläri alkoi vuotamaan kk ennen kun meni vaihtoon ja konehuoneen sähköpuolen liittimistä petti ilmamassamittarin liitin... siitäkin selvittiin ainakin viimeiseksi 6kk kun vaan avas sen ja putsaili hieman niitä johtojen päätyjä... :D
Ei kai siinä 60tkm aikana muuta ihmeellistä ollut..
Teemu J
OCF Member 2017

Elikkä joku osti niinku sikaa säkissä? :lollis: Ku ite aattelin jos ostan ooppelin ni se ei saa olla missään nimessä yli 250tkm ajettu.. Kun sitä ois pari vuotta tarkotus pitää...
Komia maalaus siinä oli ja hyvillä varusteilla, muuta hyvää siinä ei varmaan sit ollu=
kyl noi pommit päälle päin näkee :o :wink:
Dveccu
'Admiral'
'Admiral'

No joo sikaa säkissä.. olihan siihen jo vähän tekemistä kertyny :oops: mutta on niitä pahempiaki...
oikeastaan oli vähän kiire saada se sinne liikkeeseen ku oli sille subarulle toinenki ostaja.. myyjä sano ku kävin kauppakirjan kirjottamassa että se oli tullu rahojen kanssa 10min sen jälkeen ku olin hurauttanu pihasta pois... :D
Teemu J
OCF Member 2017

Mites ooppeli miäs suburan osti? minkähänlaisen subarun ostit? japsit on japseja :lollis:
Dveccu
'Admiral'
'Admiral'

Se on se subarun jatkuva neliveto mikä houkutteli.. ittekki aluks pienellä epäilyllä japanialaiseen mutta kyllä toimii ja on tossa vielä noita ooppeleitakin katteltavina... johan tässä ajatteli a veccua saksasta hakemaan kun ei suomenmaalta tota kutosta tuuppaa liikaa löytymään..
Dveccu
'Admiral'
'Admiral'

Uppia ois kiva tietää missä päin tää pyörii nykyään...
Vastaa Viestiin