Kylkiteippauksista?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Mrigor
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mrigor »

Mitä mieltä porukka on auton kylkigrafiikoista?
Itse olen ajatellut jotain erikoista grafiikkaa teipata auton kupeeseen. Joku eläinaiheinen teema voisi olla jotain. Pantteri ehkäpä...

En ole vaan löytänyt vielä mitään sopivaa kuvaa. Tietääkö kukaan mistä etsiä?
mio
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja mio »

itse en oikeen tykkää noista. pidän enemmän yksinkertaisen kauniista autoista.

mutta muistaakseni joku firma, nimi jotain tarrasheriffi tai joku tuommonen, tekee sun kuvista tarroja. kannattaa kysellä muiltaki tarrafirmoilta varmaan onnistuu.
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Kaikki tuntuu "vihaavan" nykyään noita kylkiteippauksia yms...
Mutta minäpä olen sitä mieltä, että jokainen tekee omalle autolleen mitä lystää.
Ihte olen koko illan väsäilly tollasta ovelaa jonkin sortin eläimen päätä esittävää tarra hommelia jonka meinaan laittaa Vectran nokkapeltiin...kuulen nyt jo korvissani ihmisten valitukset ja vittuilut, mutta ihan vittuillaksenikin laitan sen siihen nokkapeltiin...ja minun mielestä se on hieno niin se riittää minulle!!! Suht helppohan se on ottaa poiskin jos se rupee jossain vaiheessa kyllästyttämään :wink:
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

riippuu autosta ja teippauksista. suurin osa on ihan hyvännäköisiä, suurena poikkeuksena vanhanaikaiset liekkitarrat! http://www.tarramagia.com tekee autoteippauksia, ja paikalliset mainostoimistot kans yleensä...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
jmoilanen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jmoilanen »

Itte meinasin kesällä maalailla kynäruiskulla ja pensselillä kuvaa konepeltiin ja kylkiin.

Eipähän pääse sanomaan että "teipit".
Taasen mitä se haittaa vaikka ne onkin teipit, mut maalamalla tulee tod.näk. hienommat ja erikoisemmat.

Ei muuta kuin kynäruisku kouraan ja mielikuvitusta, kyl se siitä lähtee..
kiekki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kiekki »

PIdän itse teippauksista tietyissä autoissa. Niitä kun rupeaa vaan olemaan jo aikasta paljon. Jotain uutta vois kehittää jengit taas.
SorZa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorZa »

Sopiihan ne autoihin mitkä on muutenki vähä laitettuja ja siistejä.
kaverilla oli vähä aikaa sitte puhkiruostunut musta "teini eskortti" missä oli kirkkaan keltainen tipu konepellissä.
olihan se ihan nätti.
nykyään kyseisellä sällillä on konepelti vielä tallella vaikka auto on ollut paalissa jo vuoden päivät :smile:
Kuva
PatriOotti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja PatriOotti »

On 2003-03-31 00:21, one wrote:
Kaikki tuntuu "vihaavan" nykyään noita kylkiteippauksia yms...
Mutta minäpä olen sitä mieltä, että jokainen tekee omalle autolleen mitä lystää.
Ihte olen koko illan väsäilly tollasta ovelaa jonkin sortin eläimen päätä esittävää tarra hommelia jonka meinaan laittaa Vectran nokkapeltiin...kuulen nyt jo korvissani ihmisten valitukset ja vittuilut, mutta ihan vittuillaksenikin laitan sen siihen nokkapeltiin...ja minun mielestä se on hieno niin se riittää minulle!!! Suht helppohan se on ottaa poiskin jos se rupee jossain vaiheessa kyllästyttämään :wink:
Oikea asenne. Mulla on kans muutama tarrakyljessä ja jotku tulee rinksalla kehumaa sekä jotku taas haukkumaa. Mutta ne sopii mun silmään joten ne on siinä! Ja yleensä ottean tykkään kaiken näköisistä teippauksista. Perusautot on niin tylsiä. (:
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

no joo onhan se makuasia tämäkin mutta kyllä ne joihinkin passaa ja taas toisiin ei...

itellä on ascossa jotku tommoset mitkä lie ei oo pahat mutta kyllä ne siitä kenkää sais jos maalaisin auton...
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Vastaa Viestiin