Kylkiteippauksista?
Kaikki tuntuu "vihaavan" nykyään noita kylkiteippauksia yms...
Mutta minäpä olen sitä mieltä, että jokainen tekee omalle autolleen mitä lystää.
Ihte olen koko illan väsäilly tollasta ovelaa jonkin sortin eläimen päätä esittävää tarra hommelia jonka meinaan laittaa Vectran nokkapeltiin...kuulen nyt jo korvissani ihmisten valitukset ja vittuilut, mutta ihan vittuillaksenikin laitan sen siihen nokkapeltiin...ja minun mielestä se on hieno niin se riittää minulle!!! Suht helppohan se on ottaa poiskin jos se rupee jossain vaiheessa kyllästyttämään
Mutta minäpä olen sitä mieltä, että jokainen tekee omalle autolleen mitä lystää.
Ihte olen koko illan väsäilly tollasta ovelaa jonkin sortin eläimen päätä esittävää tarra hommelia jonka meinaan laittaa Vectran nokkapeltiin...kuulen nyt jo korvissani ihmisten valitukset ja vittuilut, mutta ihan vittuillaksenikin laitan sen siihen nokkapeltiin...ja minun mielestä se on hieno niin se riittää minulle!!! Suht helppohan se on ottaa poiskin jos se rupee jossain vaiheessa kyllästyttämään
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
riippuu autosta ja teippauksista. suurin osa on ihan hyvännäköisiä, suurena poikkeuksena vanhanaikaiset liekkitarrat! http://www.tarramagia.com tekee autoteippauksia, ja paikalliset mainostoimistot kans yleensä...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Itte meinasin kesällä maalailla kynäruiskulla ja pensselillä kuvaa konepeltiin ja kylkiin.
Eipähän pääse sanomaan että "teipit".
Taasen mitä se haittaa vaikka ne onkin teipit, mut maalamalla tulee tod.näk. hienommat ja erikoisemmat.
Ei muuta kuin kynäruisku kouraan ja mielikuvitusta, kyl se siitä lähtee..
Eipähän pääse sanomaan että "teipit".
Taasen mitä se haittaa vaikka ne onkin teipit, mut maalamalla tulee tod.näk. hienommat ja erikoisemmat.
Ei muuta kuin kynäruisku kouraan ja mielikuvitusta, kyl se siitä lähtee..
Sopiihan ne autoihin mitkä on muutenki vähä laitettuja ja siistejä.
kaverilla oli vähä aikaa sitte puhkiruostunut musta "teini eskortti" missä oli kirkkaan keltainen tipu konepellissä.
olihan se ihan nätti.
nykyään kyseisellä sällillä on konepelti vielä tallella vaikka auto on ollut paalissa jo vuoden päivät
kaverilla oli vähä aikaa sitte puhkiruostunut musta "teini eskortti" missä oli kirkkaan keltainen tipu konepellissä.
olihan se ihan nätti.
nykyään kyseisellä sällillä on konepelti vielä tallella vaikka auto on ollut paalissa jo vuoden päivät

-
PatriOotti
- 'Senator'

Oikea asenne. Mulla on kans muutama tarrakyljessä ja jotku tulee rinksalla kehumaa sekä jotku taas haukkumaa. Mutta ne sopii mun silmään joten ne on siinä! Ja yleensä ottean tykkään kaiken näköisistä teippauksista. Perusautot on niin tylsiä. (:On 2003-03-31 00:21, one wrote:
Kaikki tuntuu "vihaavan" nykyään noita kylkiteippauksia yms...