Nyt on ilmeisesti kenno tukossa:ei puhalla lämmintä,kennolle menevä letku on kuuma, tuloletku kylmä.
Mahtaisko auttaa nämä puhdistus aineet?Onko kellään kokemuksia?
Termarin vaihtokin olis kohta edessä,pitääkö tosiaan irrottaa jakohihna et pystyy termarin vaihtaan?
Keksintö on Kadett e 1.6 vm-90
Lämmityslaitteen kenno tukossa +termostaatti
Re: Lämmityslaitteen kenno tukossa +termostaatti
Itte olen saanut pari tukkosta kennoa auki siten, että oon ottanut rintapellistä kennolle menevät letkut irti ja päästänyt kraanasta ihan normaalilla vesiletkulla paineella vettä kennoon. Ja vielä normaalia kiertosuuntaan vastaan. Tämä on ainakin mulla auttanut. Tietenkin jos kennoon on kovettunut jotain suoloja tai vast, niin ne varmaan vaatii vähän pidempää kypsyttelyä, esim. jollain puhdistusaineella.Piatu1 kirjoitti:Nyt on ilmeisesti kenno tukossa:ei puhalla lämmintä,kennolle menevä letku on kuuma, tuloletku kylmä.
Mahtaisko auttaa nämä puhdistus aineet?Onko kellään kokemuksia?
Termarin vaihtokin olis kohta edessä,pitääkö tosiaan irrottaa jakohihna et pystyy termarin vaihtaan?
Keksintö on Kadett e 1.6 vm-90
Kyllä, termarin vaihto on ko. vehkeeseen vähän normaalia isompi operaatio, koska se todellakin sijaitsee jakopään alla.
"sekunti muuttaa kaiken"
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Joskus puhdistin B-Asconasta sen kennon tuolla Niagara nimisellä viemärinavausaineella, on kun karkeata merisuolaa. Kuumaa vettä ja muutama ruokalusikallinen sitä ainetta sinne putkiin. Kauhea kohina vaan kuului ja oli kuin rasvasen oloista se vesi kun ulos tuli. Mutta kyllä lämpes se auto sen käsittelyn jälkeen.
Sitä en sit tiedä miten terveellistä kennolle, mutta tehokasta oli kylläkin.
Sitä en sit tiedä miten terveellistä kennolle, mutta tehokasta oli kylläkin.