Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
Joo ei pääse tälläkään kertaa pukkilaan, lauantaina pitäis näyttelyn jälkeen lähtiä kattomaan isäpuolen ruttutukku autoa ja näyttään tuota tyttöä mummille ennenkaikkea, pitää suunnitella Hondan pellittämistä ja "hyvällä" tuurilla kerkee jo homman aloittaakin niin saa itelleki sit talliin taas tilaa...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Tuo pienoismallinäyttely oli mulle henk.kohtasesti pettymys, järjestevänä organisaationa ilmeisesti aika pitkälle FHRA Tampere joten odotin näyttelyn painottuvan suurimmaksi osaksi autoihin. Toisaalta monesti odotukset on tapahtumaa suuremmat, ehkä tässäkin kävi niin
No muutamia hienoja autoja tuli siellä ihailtua ja pieni kärpänen puraisi noihin polttisautoihin kun luetteloita katteli(ja sit kotona netissä), josko sitä sellaisen lelun joskus ostaisi..
No muutamia hienoja autoja tuli siellä ihailtua ja pieni kärpänen puraisi noihin polttisautoihin kun luetteloita katteli(ja sit kotona netissä), josko sitä sellaisen lelun joskus ostaisi..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Juu, voitin uuden vm. 2007 Opel GT:n kesäksi käyttöön, ja tarvittaessa kuulemma Metroautosta järkätään ryyppykuski ihan milloin on tarvetta...Janne M kirjoitti:Kai siel oli joku vitun arvonta ja menit ja voitit sen...?16valve kirjoitti:No oliko porukkaa Pukkilassa? Itse en siis ollut, mutta tuolla pienoismallipäivillä kyllä. Oli taas pojjaat tehneet upeita malleja.
.
.
.
.
.
.
No en voittanut!! En voittanut yhtään mitään

Huh, onneks en ainakaan mä, sillä en oo enää Metrolla duunissa.16valve kirjoitti:
Juu, voitin uuden vm. 2007 Opel GT:n kesäksi käyttöön, ja tarvittaessa kuulemma Metroautosta järkätään ryyppykuski ihan milloin on tarvetta...![]()
![]()
Ei kukaan Tampereen jannuista tarvis autoonsa uutta Eberspächerin lämmitintä? Mulla löytyis sellainen, 4,3kW dieselkäyttöinen.
ei käytet' tota diiseliä kun työ kulkuneuvoissa ja niihinkin se on liian pieni... eli ei tarvita. juu pienoismalli näyttely oli syvältä. niin kahvi sitten huomenna kaikki sinne, määkin sinne kerkiän taitaa tulla aikas pitkä sairasloma nyt jo pari viikkoo olleena.
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club---
Pieni mies ja suuret puheet
---Pussihousu Fan Club---
Pieni mies ja suuret puheet
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
Pukkilan kuvasatoa pitäisi löytyä tuolta.. Pukkila _On_Ice
hyvin onnistu toi mun ompun kuva tarvis vaan saada se video pätkä....blueranger kirjoitti:Pukkilan kuvasatoa pitäisi löytyä tuolta.. Pukkila _On_Ice
niin kaikki lauantaina
---Ketola Drift Team---
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.