paljon vielä bensaa tankissa?

Keskustelua Opeleista
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja NOesc »

mikä bensan merkkivalo? :o ei oo asconassa semmosia (turhia) hienouksia... -(z)-
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
Moher
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Moher »

Joo ei oo -90 E Kadetissakaan bensavaloa, kyllä ton ikäsessä pitäis melkein olla jo... :P
gibba
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja gibba »

Minulla Kadettissa ei ole valoa, joten kunhan polttoainemittarin nuoli alkaa näyttää vasempaa nurkkaa niin olisi aika tankata.
Vanhassa ehdottomasti vara parempi!
-81 Kadett Super 1,2N
-84 Corsa TR 1,3 S
--------------------------
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Ajoin G farkulla valon alettua vilkkumaan vielä 30-40 km ja tankkasin sit 48 litraa-tankki ohjekirjan mukaan 50 litraa :o F Gsi:llä kerran ajotietsikka näytti rangea 15km ennen tankkausta, silloin tultiin viimeiset 25 km tosi varotellen, en muista paljon tuli tankattua.
GSI-The Real Thing & ST wagon
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Jaa-a, kylläpä kai siellä jokunen litra vielä on. Itse käyn yleensä tankkaamassa kun on viimeinen neljännes menossa, nyt paloi kyllä valo aamulla kun ajelin 550 kilsaa matkaa ja sitten kyläpyöritystä päälle. Aamulla tankki täyteen ennen kuin lähdin takaisin kotio, ja taas täyteen kun pääsin tänne. En tiedä sitten mitä tuo mittarikin näyttää, pitäis olla 52 litraa tankki vaan en ole kyllä 40 saanut menemään kuin kerran, silloin kun ostin tuon ja silloin ei mittari noussut ollenkaan. Ei ainakaan päällepäin näyttäis olevan tankki rutussa kuten entisessä Kadetissa, joten voi olla että mittari näyttää omiaan. Sama se, yli 550 kilsan matkaa ei tule ajettua yhteen kyytiin ja tuon jälkeen joutuu kuitenkin tankkaamaan että pääsee sitten saman takaisin kotiin. Itse olen aika turhaksi nähnyt tuon bensamäärän kanssa urheilun...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Vastaa Viestiin