Opel ensimmäistä kertaa ykkössijalla

Keskustelua Opeleista
Wesu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Wesu »

Ihan hyvinhän tuo Vectrakin on sijoittunut.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Vectra91 kirjoitti:
Veeksi kirjoitti: Ihan hyvää, että on taas mustaa valkealla siitä, ettei OPEL ainakaan keskimääräistä heikompi auto ole laadultaan. Ja taitaa noi pahimmat arvostelijat (Ford, VW, Audi ja BMW-miehet) löytyä useammin sieltä merkkikorjaamon kassalta kuin opelisti. :)
Kyllä nyt täytyy myöntää kuuluvani tuohon "arvostelija" kerhoon... Fordeja olen omistanut 7kpl enkä ole yhdenkään konepellin alla joutunut vierailemaan yhtä useasti kun 4 omistamani opelin ja muutenkin opeleissa tuntuu olevan mitä ihmeellisimpiä vikoja (onhan niitä tietysti kaikkissa vanhoissa autoissa mutta kohdallani opeleissa eniten), ei tietysti millään pahalla... eli tuo veeksin viimeinen lause ei kyllä pidä minun kohdallani ainankaan paikkaa.
Niin,puhutaanko tässä vieläkin näistä 1-5vuotta vanhoista autoista,joita tässä topicissa nyt pääosin on pällistelty?
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Vectra91 kirjoitti:[quote="Erzki Miekin päädyin viimekesänä tuomaan calibran saksanmaalta koska valinnan varaa oli paljon enemmän ja muutenkin saksasta tuodot autot on jopa paremmin huollettuja kuin nää suomiautot :) seuraavan auton tulen varmasti hakemaan myös saksasta :wink: jos jaksaa vaan nähdä vaivaa niin sieltä saattaa vaikka löytää oikean huippuyksilön 8)

Älä nyt hyvä mies siihen saksasta tuodun auton huoltokirjaan liikaa luota...[/quote]

se on hyvä että niissä edes on se koko huoltokirja, kun kaikissa suomalaisissa sitä ei tunnu olevan ollenkaan, seuraava kosla mikä tulee niin se on luultavasti ruotsista tai virosta, halvemmat matka kulut, päivä tukholmassa risteilyn ottaa niin kerkeää jo aika monessa auto liikkeessä käymään
Vectra91
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Vectra91 »

TJT kirjoitti:
Vectra91 kirjoitti:
Veeksi kirjoitti: Ihan hyvää, että on taas mustaa valkealla siitä, ettei OPEL ainakaan keskimääräistä heikompi auto ole laadultaan. Ja taitaa noi pahimmat arvostelijat (Ford, VW, Audi ja BMW-miehet) löytyä useammin sieltä merkkikorjaamon kassalta kuin opelisti. :)
Kyllä nyt täytyy myöntää kuuluvani tuohon "arvostelija" kerhoon... Fordeja olen omistanut 7kpl enkä ole yhdenkään konepellin alla joutunut vierailemaan yhtä useasti kun 4 omistamani opelin ja muutenkin opeleissa tuntuu olevan mitä ihmeellisimpiä vikoja (onhan niitä tietysti kaikkissa vanhoissa autoissa mutta kohdallani opeleissa eniten), ei tietysti millään pahalla... eli tuo veeksin viimeinen lause ei kyllä pidä minun kohdallani ainankaan paikkaa.
Niin,puhutaanko tässä vieläkin näistä 1-5vuotta vanhoista autoista,joita tässä topicissa nyt pääosin on pällistelty?

Vanhemmista... mutta asiaa silti.
Ollut joskus: FORD SIERRA COSWORTH 2WD 270hp... jne
Vastaa Viestiin