Uusin TM ja Pontiac G8.

Keskustelua Opeleista
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Osbo kirjoitti:Näyttäköön mahdollinen tuleva Omega OMEGALTA!
No kuule piirrä miltä omega näyttää/pitäisi näyttää.

Se on varmaan väriltäänkin omega...
rautasydän
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja rautasydän »

Bemari my ass!
Pontiac on käyttänyt kautta aikojen jaettua maskia. Tämä siis bemarimiehillekin tiedoksi.
Holdenin luomus on kyllä tyylikkäämpi mutta kai tuolla pontsollakin ajelis jos keulilla mylvis 6.0 V8 ja potkut takaa. aijai! ois sillä mukava bemuja kylvettää.
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Kyllä mun mielestä toi Vauxhallin versio on parhaimman näkönen:

Kuva

Kuva

Kuva
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

Nyt kyllä alkaa tulla aika deja vu -ilmiö. Vai kuvittelenko? Eikö tämä ole jo 3. topic tällä alueella tästä aiheesta noin viikon sisällä?
liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Vauxhallissa ei oo bemareista tuttuja munuaisia.

ed:
Etteikö yhtään muistuta BMW:tä Pontiac?
Kuva

Ei ne vanhat Pontiacit noin rumia ollu vaikka kuinka jaettu maski oiski ollu (esim. 2gen Trans Am)...
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

liteFun kirjoitti: Etteikö yhtään muistuta BMW:tä Pontiac?
Ei?
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Haha, täällä nähdyillä perusteilla kaikki autot muistuttaa toisiaan kun niissä on esim. tuulilasi ja ajovalot. :roll:
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Presterin kirjoitti:Haha, täällä nähdyillä perusteilla kaikki autot muistuttaa toisiaan kun niissä on esim. tuulilasi ja ajovalot. :roll:
:lollis:
rautasydän
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja rautasydän »

Vanhat pontsot oli kauniita! En väittänytkään uusia hyvännäköisiksi vaan toin vain mielipiteenä esiin, ettei tuo uutukainen näytä bemarilta. Kaikki autot nykyään samaa huttua jos kokoluokittain verrataan. Pontiacin viimeinen onnistuminen taitaa olla ritari ässän transu:) Muuten sielläkin muotoilupuolella kirves on ollut tylsä piiitkään. Silti tuo Holden kopio kelpais mulle vaikka aika ruma onkin.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

liteFun kirjoitti: ed:
Kuva
No jos 2-reikäinen maski(joka tosin eri näköinen kuin bemarin) lasketaan yhdennäköisyydeksi,niin ehkä sitten.
Ainiin,onhan molemmissa ajovalot, 4 rengasta ja muutama ikkunakin.

Avensiskin olisi suora kopio bemarista,jos maskissa olisi 2 reikää rinnakkain ;)
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

liteFun kirjoitti:Vauxhallissa ei oo bemareista tuttuja munuaisia.

ed:
Kuva

Ei ne vanhat Pontiacit noin rumia ollu vaikka kuinka jaettu maski oiski ollu (esim. 2gen Trans Am)...
Pontiacissa oli tuon tyylinen 2-osainen maski paljon ennen Bemaria, eli maskin tyylin matkiminen on tehty kyllä siellä Baijerissa. Bemarissa oli ennen leveä maski jonka keskellä oli koristeena 2 kapeaa ja korkeaa "munuaista" ja myöhemmin Bemari muutti maskiaan siten että ensin niitä munuaisia vähitellen muutettiin leveämmiksi ja matalammiksi kunnes lopulta itse maski jätettiin kokonaan pois ja munuaiset olivat leventyneet koko maskin aukoiksi.

Pontiacilla oli 2-osainen maski jo 60-luvulla samantyylisenä kuin tuossa uudessakin. Eli kumpi näyttää kummalta onkin niin päin että Bemari näyttää Pontiacilta eikä Pontiac Bemarilta. Itse kyllä pidän enemmän Holden HSV:n maskista, joka on myös auton Vauxhall-versiossa. Sekin on 2-osainen, mutta matalampi, näkyy Jarnon laittamissa kuvissa. Se on itse asiassa saman näköinen kuin vanhakoppaisen VT Commodorenkin ja Monaron HSV-version maski.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

OT: tulitko ata vastaan pe puolenpäivän kieppeillä vanhalla turuntiellä mäkkylän kohdilla?

Ite olin tuolla umpikuraisella calibralla,josta joku realisoinut omaan käyttöön kuskinpuolen sivuvilkusta kuvun :lollis:
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

Megaman kirjoitti:
Osbo kirjoitti: Mää löydän tosta jotain Kiaa, Hyundai Sonataa ja muuta roskaa.
:banghead: :lollis:
Hyundai omistaa Kian,joten noi magentis ja sonata on periaatteessa hyvin pitkälti samoja vehkeitä.
Muistaakseni tein tonne vitsi-osioon aikoinaan jutun tosta uudesta sonatasta,kun muistutti mielestäni jossain määrin omegaa...itellä oli tuohon aikoihin vielä tukevasti omega alla.
Bemaria ei mielestäni tuolla yläkuvassa esiintyvässä autossa ole,luojankiitos... :) Audia siitä kyljestä olen löytävinäni...

audi kans tuli tosta kyljestä mieleen.mut fiksun näkönen auto :D
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

TJT kirjoitti:OT: tulitko ata vastaan pe puolenpäivän kieppeillä vanhalla turuntiellä mäkkylän kohdilla?

Ite olin tuolla umpikuraisella calibralla,josta joku realisoinut omaan käyttöön kuskinpuolen sivuvilkusta kuvun :lollis:
Tulin joo, huomasinkin mustan Calsun siinä. Ite olin tuolla Vectralla liikenteessä joka on varmaan vähintään yhtä kurainen... :) Valitettavasti on Calibrakin likainen kun pakkasella on vähän paha pestä... :(
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Vastaa Viestiin