Tästä on varmasti ollu jo paljon juttua, mutta uusimmassa TM:ssä oli pikku juttu Pontiacin G8:sta.
Autossa on takaveto, moottorivaihtoehtoina 3,6-litranen V6 tai 6,0-litrainen V8.
Lopuksi jutussa sanotaan että:
"Olisiko Opelin syytä jo harkita Omegan paluuta? Paketti kun on dieseliä vaille valmis.=
Lähinnä muuten vaan aika persoonattoman näkönen. Mää löydän tosta jotain Kiaa, Hyundai Sonataa ja muuta roskaa. kylki- ja ikkunalinja sekä perä vois olla ihan mistä tahansa niistä. Näyttäköön mahdollinen tuleva Omega OMEGALTA!
No mut toltahan kaikki uudet isot perheautot näyttää. Ja mun mielest tuo korimalli ja linjat on todella hyvännäkösiä.
Mut makuasia sano kissa ku muniaan nuoli..
Osbo kirjoitti: Mää löydän tosta jotain Kiaa, Hyundai Sonataa ja muuta roskaa.
Hyundai omistaa Kian,joten noi magentis ja sonata on periaatteessa hyvin pitkälti samoja vehkeitä.
Muistaakseni tein tonne vitsi-osioon aikoinaan jutun tosta uudesta sonatasta,kun muistutti mielestäni jossain määrin omegaa...itellä oli tuohon aikoihin vielä tukevasti omega alla.
Bemaria ei mielestäni tuolla yläkuvassa esiintyvässä autossa ole,luojankiitos... Audia siitä kyljestä olen löytävinäni...
Mä luulin aluksi tuota ekaa kuvaa photoshopiksi (huonoksi sellaiseksi) eli 500-sarjan Bemarista väännetyksi. Autossahan on selvästi BMW:n valot ja munuaiset vähän suurennettuna. Sivuprofiili tosin näyttää ihan Mondeolle. Hyvältähän se näyttää, mutta niin näyttä BMW:kin...