Miks ei netistä löytä sitä mitä etsii silloin kun sitä tarvitsee. Mutta muutoin sen olisi jo löytänyt. Eli jos joku tietää sivuja missä on juttua imusarjan mitoituksesta ja laskureita kyseiseen aiheeseen niin saa linkittää Tiedän että moisia sivuja on olemassa kun olen lueskellut niitä mutten löydä enää
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
Tietääkö joku, mikä on sellainen pieni valkoinen ja vilkkuva valo liikennevalojen alanurkassa? Tällaisia olen ihmetellyt jo parin viikon ajan Espoossa Tapiolan suunnalla. Niitä on vain tietyissä liikennevaloissa ja eivät pala/vilku aina. Sen verran olen saanut pääteltyä, että ne vaikuttaisivat olevan Jokeri-linjan varrella ja vaikuttaisivat vilkkuvan, kun bussi on lähellä tai kohdalla. Mutta mitä virkaa niillä oikein on?
mun ymmärtääkseni se vilkkuva valo ilmottaa bussikuskille et valo pysyy vihreenä. tampereella kans parissa valoissa sama systeemi. tunnistaa bussit ja pitää valon vihreenä, pitäis saada tommonen omaankin autoon..
Tuli mieleen että jos rekisteriotteessa on merkitty vaihtoehtoiset rengaskoot ja siellä on 17" niin eikös se ollut niin että 1":n saa olla isompi ettei tarvi muutoskatsastaa?
ooskari kirjoitti:Tuli mieleen että jos rekisteriotteessa on merkitty vaihtoehtoiset rengaskoot ja siellä on 17" niin eikös se ollut niin että 1":n saa olla isompi ettei tarvi muutoskatsastaa?
ooskari kirjoitti:Tuli mieleen että jos rekisteriotteessa on merkitty vaihtoehtoiset rengaskoot ja siellä on 17" niin eikös se ollut niin että 1":n saa olla isompi ettei tarvi muutoskatsastaa?
Tietääkseni se koskee alkuperäistä rengaskokoa, eli jos rekisteriotteeseesi on merkattu 15" pyörät ja käyt muutoskatsastamassa autolle 17" niin enään 18" et saa laittaa muutoskatsastamatta.
Edittiä: Mutta siis alkuperäistä rengaskokoa saa muuttaa 1" ja leveyttä 30mm