Pilaa toisen toivomus -peli
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Toteutuu, mutta kun koulu loppuu huomaat saaneesi ehdot uskonnosta, laulusta ja mongolian kielestä. Pänttäät tietoja päähäsi koko kesän ja siinä se kesä meneekin. Silti jäät luokallesi ja tietokonevirheen takia sinut sijoitetaan ruotsinkieliseen apukouluun.|vectraman| kirjoitti:toteutuu mutta kun talo palaa niin kaverisi voittaa lotossa miljoonia euroja ja voi rakentaa vaikka kymmenen uutta.toivon että koulut loppuisi pian
Toivon Corsaan enemmän tehoa ja paremman alustan.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Toteutuis, mutta.
Sitten et osaa yhtään saksaa. Ja käy niin ikävästi, että olet valittu 6 miljardin ihmisen joukosta ja sinulle lähetetään
:n tehtaalta kutsukortti, jossa saat tulla paikan päälle, koeajaa kaiken mahdollisen ja lopuksi vielä valita yhden
:n itsellesi ikiomaksi. Mutta niin, koska et osaa saksaa niin heität tämän "arvottoman mainoksen" jätepapereihin...
Toivoisin löytäväni hyvännäköisen ja rikkaan miehen joka ostaisi minulle hulppean huvilan Arubalta!
Sitten et osaa yhtään saksaa. Ja käy niin ikävästi, että olet valittu 6 miljardin ihmisen joukosta ja sinulle lähetetään
Toivoisin löytäväni hyvännäköisen ja rikkaan miehen joka ostaisi minulle hulppean huvilan Arubalta!
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
No eipäs ruveta toivomaan ihan mahdottomia. Eihän tuollainen voi toteutua....mimmix kirjoitti: Toivoisin löytäväni hyvännäköisen ja rikkaan miehen joka ostaisi minulle hulppean huvilan Arubalta!
Toivon että joku tekis mun seuraavan kahden kuukauden työt, ettei tarvitsisi kaikkea aikaansa istua tässä koneen ääressä....
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99
- timberhofman
- 'Admiral'

-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kyllä se toteutuu, mutta ensi syksynä huomaat että ilmastonmuutoksen vuoksi golf-virta kääntyy toisinpäin ja suomeen tulee ikuinen talvi. Joudut myymään kesärenkaat pois ja asentamaan lumiketjut, pysyvästi.J.S.T kirjoitti:Toteutuu, koska sitä toivon itsekin.
Toivon että suomessa sallitaan autojen rakentelu vapaasti
Toteutuu, mutta kaikkien autonrakennusmateriaalien/hilpetöörien hinta nousee pilviin!!!metake kirjoitti:Kyllä se toteutuu, mutta ensi syksynä huomaat että ilmastonmuutoksen vuoksi golf-virta kääntyy toisinpäin ja suomeen tulee ikuinen talvi. Joudut myymään kesärenkaat pois ja asentamaan lumiketjut, pysyvästi.J.S.T kirjoitti:Toteutuu, koska sitä toivon itsekin.
Toivon että suomessa sallitaan autojen rakentelu vapaasti
Toivon että pääsen muuttamaan äkkiä kotoa poies!