Omega B antennivahvistin.

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
digimiki79
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Omega B antennivahvistin.

Viesti Kirjoittaja digimiki79 »

Tervehdys taas. :wink:

Osaako joku sanoa missä radion antennivahvistin sijaitsee, tarvis saada tietää minkävärinen virtakaapeli siihen menee? Antennina on takalasi ja auto on caravan mv6.

Mulla on vaikeuksia saada radion taajuudet pysymään virkeinä ja en tiedä edelleenkään mikä kaapeli on antennivahvistimelle. Rupiaa jo harmittamaan :no:

Kiitos avusta. -(z)-

edit: Käytin jo hakuakin mutta sieltä ei löytynyt mulle sopivaa varmaa vastausta. Tarvis tietää missä se antennivahvistin on caravan mallissa? Mulle tulee jo taakse kajareita varten herätejohto josta ajattelin ottaa rosvolla kiinni siihen antennivahvariin. Kuulostaa harmittavaiselta ruveta katkomaan johtoja :no:
Puna-valkoinen taisi olla sen johdon väri??? Voisi laittaa vaikka vielä toisen vahvistimen kiinni jos vaikka auttais :lollis:
Opel Omega B STW MV6 vm:95
Asiaa, ja kuvia OMEGA B näpertämisestä.
Etusivulla asiaa DIGIboxista. PÄIVITETTY 23.9.2008
http://www.mickeyspages.info/biilini.htm
digimiki79
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Jooh. Tietääkö joku, hakuakin jo käytin :roll:
digimiki79
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Korjausoppaassa puhutaan säätöpaneelista takaluukussa??

Open the tailgate, then work around the periphery of the tailgate trim panel and unscrew each of the securing screws. Okei avataan takaluukku ja jotakuinkin avataan ruuvit säätöpaneelista joka on takaluukun reunalla. Eikö.

Että sillai, säätöpaneeli? Tarvii varmaan tutkia koko takaluukku perkele. :whack:

No takaluukussa josain se sijaitsee.

edit: Haen sen vaikka henki menis. :evil:
jallari
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja jallari »

Tailgate=takaluukku. Ilmeisesti se on siä luukun sisällä. Näin väittää tissikin. Kerro jos löydät.
---------------------
Exät: Zafira Z19DT, Vivaro 2.5CDTI, Zafira X20DTL, Omega X25XE, Astra X18XE, Vectra C18NZ
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Minusta se on antennin istukassa / istukan alla ainakin farmarissa??

Tuulilasiantenni mallissa vahvistin on soittimen ja lasin istukan välissä.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
digimiki79
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Lasin istukan välissä? Elli pitääkö mun avata takaluukun luukusta se takalasia ympäröivä muovi? Onko se sen alla? Löysin jo harmaan antennikaapelin, joka kulkee vasenta puolta autoa. Takalampun kohtaa on liitoskohta ja se nousee siitä ylos mutta ei siellä mitään vahvistinta ole. Tarvii varmaan purkaa kaikki muovit lasin ympäriltä jos muu ei auta. Mutta eihän se vahvistin vaan ole misään soittimen läheisyydessä???

Joo lupaan kertoa koko maailmalle mistä sen löydän, laitan sivuilleni siitä kuvia myös.

Laitoin soittimen powerantenni johdon kiinni ISO-liittimen 12v pinniin. Eipä ollut sekään. :evil: Lisänä tuli vain häiriöitä jonka aiheuttaa mittariston valin säätöpyörä. :evil: Kyllä tämä tästä selviää. :yawn: -(z)- :cry:
keräilijä
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja keräilijä »

mulla on kans ongelmana et radio ei tiedä mitään.ei löydä kanavia ollenkaan.täytyy seurata tätä hommaa ja katsoa josko itsellä olisi jotain vikaa siellä suunnalla.mut miks mun ompus on katolla antenni?semmonen pieni nöpö siellä katon takaosassa ja auto on siis farkku omppu.?
opel omega mv6
-JMV-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -JMV- »

Joko vahvistin on löytynyt, ja jos on, niin kerro mullekkin missä se sijaitsee :roll:
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Kyllä se munkin käsityksen mukaan on peräluukun sisällä, siis siellä takaluukun lasin alapuolella. Ainakin siellä joku mötikkä oli.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
jmp1984
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jmp1984 »

mites sedanissa? 1995 ja katolla pieni piiska. muutenki soitin kytketty oudosti: sokeripalalla edellinen omistaja laittanut (sinne menevät johdot johtosarjaan, itse olen virrat vetänyt uudelleen), mutta silti sieltä löytyy ehjä ja kytketyn näköinen ISO-liitin, johon ei kylläkään tule virtaa ym.. outo viritys.
Vastaa Viestiin