Ajovalo.netin mukaan 2000 vuosimallin Sport varusteluun kuuluu cd-soitin. Minulla kuitenkin kyseisen vuosimallin Sport Vectrassa CAR400 kasettisoitin. Mites muilla? Auto on tosin Saksasta tuotu ja penkinlämmittimetkin puuttuu, että johtuneeko tuo soittimen erokin siitä...
Itse ostin keväällä -99 Uuden Vectra 1.8 Edition ,jossa oli CD soitin valmiina .Mutta siinä oli äänen voimakkuuden säätö aivan hanurista sellaisilla +/- näppäimillä joita ei meinannut löytää ajon aikana. Vaihdoin sen merkkiliikkeessä päikseen kasettiradioon (car 400) jossa säätö on tissinäppylällä,kun itse en autossa soittele sen enempää kasettia kuin cd :tä kään . Luulempa että muutkin on saattaneet tehdä saman vaihdon .
RpisteL kirjoitti:Vaihdoin sen merkkiliikkeessä päikseen kasettiradioon (car 400) jossa säätö on tissinäppylällä,kun itse en autossa soittele sen enempää kasettia kuin cd :tä kään . Luulempa että muutkin on saattaneet tehdä saman vaihdon .
Eikai nyt sentään.
Itse en ole kasettisoitinta tai kasetteja nähnyt missään varmaan 10:een vuoteen.
Niin edellinen autoni oli Vectra -98 jossa oli tehdas asennettu car 400 kasettiradio ,jonka sitten vaihdoin vectra -99 .siitä jäin kaipaamaan tätä äänensäätö ominaisuutta!