Noniin, JPaVR6 pelaa sarjaa ylempänä..eikös?????? olen itsekkin nähnyt omegan muutaman kerran spiralin parkkiksella... pelaan myös 5.divaria ja spiral-liigaa..OmegaA kirjoitti:Tuleehan tota sabaa höntsättyä V-Divarissa ja pelit yleensä Spiraalilla tai Raholassa joten hyvin mahdollista et oot nähny siellä.. Sunnnuntaina sinne tarvis taas mennä pelaileen. Et kai satu pelaan samaa sarjaa??JPaVR6 kirjoitti:Niin en mä sitä epäilly. =) Otin vaan esimerkiks kun on "erilainen/hieno". Ja ainoo semmonen mitä täälläpäin on näkyny. Sori OT, pelaatko salibandyä/ootko ollu spiral halleilla? Ton näkönen ollu siellä.OmegaA kirjoitti: Se oranssi Omega Tampereella/Nokialla on tosiaan meikäläisen ja sen osat on hankittu ihan rehellisesti rahalla ja puskurikin jo pari vuotta sitten..![]()
4.0litrainen Omega VARASTETTU Lahdesta!
Vectra -07
Meriva -03
Meriva -03
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

No eikö sen keltasen omegan omistajalta tullut mitään tietoa että mistä osat on hommattu?
Ei kai ne nyt voi päästää sitä vaan menemään noin että: "Jaha, sulla on varastettuja tavaroita, mutta et halua kertoa että mistä sait ne?" "No eihän siinä sitten mitään, hyvää päivän jatkoa vaan!"
Ei kai ne nyt voi päästää sitä vaan menemään noin että: "Jaha, sulla on varastettuja tavaroita, mutta et halua kertoa että mistä sait ne?" "No eihän siinä sitten mitään, hyvää päivän jatkoa vaan!"
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Nimenomaan... Tää on niin tähä...
Ilmeisesti tuo keltaisen kuski on päässyt asiasta, kuin koira veräjästä ja sinisen omistaja saanut mieleisensä korvauksen, joten hänkin on ilmeisesti tyytyväinen ja homma on jätetty silleen, kun en ole itsekkään kuullut asiasta mitään, vaikka hän lupailikin informoida minua asiasta...
On se niin väärin...
T:K.Vilen
Ilmeisesti tuo keltaisen kuski on päässyt asiasta, kuin koira veräjästä ja sinisen omistaja saanut mieleisensä korvauksen, joten hänkin on ilmeisesti tyytyväinen ja homma on jätetty silleen, kun en ole itsekkään kuullut asiasta mitään, vaikka hän lupailikin informoida minua asiasta...
On se niin väärin...
T:K.Vilen
omega
tänä aamuna lahdessa automaan kohdalla ajellessa duuniin tuli vastaan kiiltävän musta omega jossa taisi olla pikaisesti vilastuna tuo lgk vai mikä se olikaan se rekkari...en mene 100% takuuseen.
onko tuo auto vielä siis kateissa???
-lahtelainen opelisti-

-lahtelainen opelisti-
Re: omega
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... &start=465 Kenties?unichrome kirjoitti:tänä aamuna lahdessa automaan kohdalla ajellessa duuniin tuli vastaan kiiltävän musta omega jossa taisi olla pikaisesti vilastuna tuo lgk vai mikä se olikaan se rekkari...en mene 100% takuuseen.
-lahtelainen opelisti-![]()
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01

-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti: