E-P/Pohjanmaan opel harrastajien keskusteluketju
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
No niin, nyt on kuvia jos kiinnostaa! Kuvat löytyy osoitteesta http://koti.mbnet.fi/petskun ja sieltä galleria.
edit. Niin, ja autojen omistajat voisitte ilmoitella vaikka palautesivun kautta jos haluatte nimenne näkyvän altissa (keltainen läpyskä). Osa tietysti jo tiedetäänkin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Petsku81 on 2003-03-21 21:02 ]</font>
edit. Niin, ja autojen omistajat voisitte ilmoitella vaikka palautesivun kautta jos haluatte nimenne näkyvän altissa (keltainen läpyskä). Osa tietysti jo tiedetäänkin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Petsku81 on 2003-03-21 21:02 ]</font>
olisiko mitään ideaa jos 17.5 pori-miittiin seinäjoen suunnalta lähtijöitä olisi useampia, niin voitaisiin mennä tyylikkäästi letkassa (turvavälit pidetään tietenkin)
itse olisin (toistaiseksi) lähtemässä poriin, mutta ei ole ikinä tullut käytyä porissa muuta kuin bussin kyydissä...
itse olisin (toistaiseksi) lähtemässä poriin, mutta ei ole ikinä tullut käytyä porissa muuta kuin bussin kyydissä...
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..
Mä ja Petsku ollaan menossa, pienellä varauksella kuitenkin! ja tullaan la vielä takas Seinäjoelle kun su pitäis ehtiä käymään Areenalla (motor&autohifi show 17-18.05-03)On 2003-03-24 12:35, NOesc wrote:
olisiko mitään ideaa jos 17.5 pori-miittiin seinäjoen suunnalta lähtijöitä olisi useampia, niin voitaisiin mennä tyylikkäästi letkassa (turvavälit pidetään tietenkin)
OCF ei sitten ole mukana tuolla Areenalla Seinäjoella... pieni muotoinen ja epävirallinen miitti ehkä sunnuntaina 18.5
JiiPee
No niin poitsut. Meitsin yksi haave toteutui, kun vihdoin ja viimein sain sen Turbo Vecculini sieltä Saksan maalta. Ajettavuus ja kiihtyvyys ero on todella suuri verrattuna tämänhetkiseen autooni(Vectra 1.6i). En tosin vielä tullauta sitä, ehkä loppukesästä, autossa on nimittäin pientä fiksausta.
Fat Pipe Godar: 162 km/h... Onhan sekin jotain!!!
Petsku: Mennään letkassa, vectralla...
Kanseli: Käy nyt kuitenkin ensin tullaamassa ennenkuin mitään teet... Virheet/vauriot vaikuttavat alentavasti! Kannattaa välttää Vaasan tullia, mulla päätöksen teko kesti reilut 2kk. Tampereen tai Oulun tulli on hyviä (kuulemma) ja kohtalaisen lähellä molemmat!
JiiPee
<font size=-1>[ This Message was edited by: JiiPee on 2003-03-26 19:19 ]</font>
Kanseli: Käy nyt kuitenkin ensin tullaamassa ennenkuin mitään teet... Virheet/vauriot vaikuttavat alentavasti! Kannattaa välttää Vaasan tullia, mulla päätöksen teko kesti reilut 2kk. Tampereen tai Oulun tulli on hyviä (kuulemma) ja kohtalaisen lähellä molemmat!
JiiPee
<font size=-1>[ This Message was edited by: JiiPee on 2003-03-26 19:19 ]</font>