G astran johtojen viennit?
Niin olis tarkoitus vaihtaa soitin ja samalla laittaa piuhat soittimelta takakonttiin odottamaan. Eli onko tietoa mistä kannattaisi piuhoja lähteä viemään? Onko keskikonsolin takaa helppo saada johdot jalkatilaan, näyttää vaan niin yhtenäiseltä kokonaisuudelta!
Vinkkejä kiitos...
Vinkkejä kiitos...
Astra G sport 2.0 16v
Hanskalokeron takaa saa aikas kivasti vedettyy. Lokero lähtee irti kuudella (tai viidellä) Torx ruuvilla (+ irroittaa lokeron valon liittimen).Sen kautta pääsee piuhoihin hyvin käsiksi. Jalkalistojen alta saa varmasti piuhat konttiin. En kyllä tiedä miten listat on kiinni...
Muutenki aika inhottavasti ne listat menee etupenkkien alle ja on yhteinäiset taakse asti.
Muutenki aika inhottavasti ne listat menee etupenkkien alle ja on yhteinäiset taakse asti.
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
Keskikonsolissa mankan lokerikossa on aika ahtaat paikat. Itse poistin lokerikon takaa välituen ja nyt piuhat mahtuu tulemaan paremmin ja mankka meni helpommin paikalle. Piuhat voi vetää vasemmalta tai oikealta.On 2003-03-25 18:19, soppa wrote:
Niin olis tarkoitus vaihtaa soitin ja samalla laittaa piuhat soittimelta takakonttiin odottamaan. Eli onko tietoa mistä kannattaisi piuhoja lähteä viemään? Onko keskikonsolin takaa helppo saada johdot jalkatilaan, näyttää vaan niin yhtenäiseltä kokonaisuudelta!
Vinkkejä kiitos...
Itse vedin toista kautta virran vahvarille ja toista kautta kajarit ja rca:t, ettei tule häiriöö...
Tosiaan hansikaslokero on 6 torx:illa kiinni.
Jalkalistoja alta piuhat menee kivasti
Hanskalokeron takaa audio johdot ja kuskin puolelta virtakaapeli. Kynnyslistat lähtee rakosillee, kun otat jalkatilasta sen k.listan kulmapalan irti. (torx ja nipsuilla kiinni) Ja sit vaan alat repia sitä kynnyslistaa rakosillee, on pirun tiukka ja ainenkaan minä en saanut sitä "löysälleen", vaan piti laittaa kiiloja väliin että sai sen pysymään rakosillaan. Takasivuikkunan alla olevia paneeleja en uskaltanut repiä irti kun näyttää olevan niin hyvin kiinni, mutta kyllä sen johdon saa pujottamalla sen sieltä alta.
Volvo V50 2.4 Geartronic
Keskikonsolissa mankan lokerikossa on aika ahtaat paikat. Itse poistin lokerikon takaa välituen ja nyt piuhat mahtuu tulemaan paremmin ja mankka meni helpommin paikalle. Piuhat voi vetää vasemmalta tai oikealta.
Itse vedin toista kautta virran vahvarille ja toista kautta kajarit ja rca:t, ettei tule häiriöö...
Tosiaan hansikaslokero on 6 torx:illa kiinni.
Jalkalistoja alta piuhat menee kivasti
Kiitoksia hyvistä vinkeistä, eikö tosiaan astrassa mene mitään valmiita "johtokouruja" alustassa tai verhoilun alla?Hanskalokeron takaa audio johdot ja kuskin puolelta virtakaapeli. Kynnyslistat lähtee rakosillee, kun otat jalkatilasta sen k.listan kulmapalan irti. (torx ja nipsuilla kiinni) Ja sit vaan alat repia sitä kynnyslistaa rakosillee, on pirun tiukka ja ainenkaan minä en saanut sitä "löysälleen", vaan piti laittaa kiiloja väliin että sai sen pysymään rakosillaan. Takasivuikkunan alla olevia paneeleja en uskaltanut repiä irti kun näyttää olevan niin hyvin kiinni, mutta kyllä sen johdon saa pujottamalla sen sieltä alta.
Astra G sport 2.0 16v
En mä saanu niitä irti vaikka kuinka nostelin, ne muutamat napsahti irti ja se riitti että sain piuhat vedettyä.On 2003-03-26 08:11, AstraGee wrote:
Eikö ne sivulistat lähde irti ihan nostamalla? Luulisi niittenkin olevan klipseillä kiinni...
Onko jollain ohjeita listojen irroitukseen?
On siellä jotakin johtokourua, muistan ainenkin kuskinpuolella olevan...sinne mä sen virtakaapelin laitoin ja akulta sinne jalkatilan sulakerasialle saakka se menee suojaletkussa, läpivientikumia käytäen.
Volvo V50 2.4 Geartronic
Niin tarviko muuten penkkiä irrottaa? vai pääsikö siitä sivusta laitteleen? Oliko muuten moottori tilaan läpivientejä ja missä kohti suunnilleen?En mä saanu niitä irti vaikka kuinka nostelin, ne muutamat napsahti irti ja se riitti että sain piuhat vedettyä.
On siellä jotakin johtokourua, muistan ainenkin kuskinpuolella olevan...sinne mä sen virtakaapelin laitoin ja akulta sinne jalkatilan sulakerasialle saakka se menee suojaletkussa, läpivientikumia käytäen.
Astra G sport 2.0 16v
Sieltä hansikaslokeron takaa tulipellistä pitäis saada läpi johtoja. Täälläkin foorumissa asiasta puhuttu muutamaan kertaan.. Mutta tuolta astra-g.de löytyy saksaksi juttua, ja tarvittaessa huonosti englanniksi käännettynä (jollain automaatilla kieliopista päätellen..) ja kuvia. Sitä enklannin kielistä en saanut/osannut linkittää.
Guntherin virtajohdon asennus
Sieltä löytyy muitakin saksanpoikien ohjeita.
<font size=-1>[ This Message was edited by: pine on 2003-03-26 19:05 ]</font>
Guntherin virtajohdon asennus
Sieltä löytyy muitakin saksanpoikien ohjeita.
<font size=-1>[ This Message was edited by: pine on 2003-03-26 19:05 ]</font>
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
Jos haluaa että sivulistat lähtee kunnolla irti, niin on penkin takaa kiinni vai oliko nyt turvavyön kiinnikkeessä, siinä on kuitenkin yksi iso torx. Mutta itselläni kun ei ollut niin isoa torxia, ujutin sen menemään loppupätkän ja käytin kiiloja jotta sain listaa venytettyä.
Takaikkunan alla olevat paneelit on ainakin penkin kohdasta kiinni sellaisella valkoisella muovisella pikaliittimellä, joita saa lisää ostettua, kun ne tuppaa hajoamaan aika helposti.
<font size=-1>[ This Message was edited by: keltainenankka on 2003-03-26 20:31 ]</font>
Takaikkunan alla olevat paneelit on ainakin penkin kohdasta kiinni sellaisella valkoisella muovisella pikaliittimellä, joita saa lisää ostettua, kun ne tuppaa hajoamaan aika helposti.
<font size=-1>[ This Message was edited by: keltainenankka on 2003-03-26 20:31 ]</font>
-
Jenna Jameson
- 'Kadett'