Tummennuskalvo
-
jjruutiainen
- 'Admiral'

-
jjruutiainen
- 'Admiral'

20 € on normi hinta naarmuuntumattomalle ja lämmöllä muokattavalle kalvolle. Halvemmalla jos jostain saa hyvää kalvoa, niin laittakaa yhteystietoja tänne.
Itte olen asentanut myös Bilteman 5% kalvoa hyvällä menestyksellä. Ainoat viat ovat naarmuuntuminen, venymättömyys ja eri tummuusasteiden puuttuminen.
Mutta jos jollain on tietoa edullisesta ja hyvästä kalvosta, niin tieto jakoon.
Itte olen asentanut myös Bilteman 5% kalvoa hyvällä menestyksellä. Ainoat viat ovat naarmuuntuminen, venymättömyys ja eri tummuusasteiden puuttuminen.
Mutta jos jollain on tietoa edullisesta ja hyvästä kalvosta, niin tieto jakoon.
(Kaikki edellämainittu on vain Minun mielipidettäni)
Asensin kohtalaisella menestyksellä jotain cd-cardic:in kalvoa farkun taka- ja sivulaseihin. Kalvo on halpaa (n.15egee/3,8m), eli ensikertalaisena epäonnistuneen palan poisrepiminen ja roskikseen heittäminen ei kirpaise niin pahasti. Lopputulos oli noinkin halvalla tavaralla kohtalainen, joskin takalasin(kahteen suuntaan kaareva)jouduin tekemään suosiolla kahdesta palasta. Kalvo tottelee kuumailmapuhallinta, joten venyttäminen ennen asennusta onnistuu ja viimeisten ilmakuplien poistaminenkin sujui helpommin puhaltinen kanssa.
Kyseleppä paikallisesta autotarvikeliikkeestäsi.
Kyseleppä paikallisesta autotarvikeliikkeestäsi.
-
jjruutiainen
- 'Admiral'

Kyllä olen kysellyt mutta enää ei ole saatavana kuin 45% tai tummempaa, olen muutamaan autoon asentanut halvempia kalvoja ja kyllä ne on onnistunut hyvin pitää vain irrottaa ikkunat asennusta varten sekä antaa kuivua ainakin 12h ennen asennusta. Viimeksi kävi asennuttamassa kalvot mutta ajatteli vähä nyt päästä halvemmalla.