ongelmani on seuraava: kahden viime päivän aikana keskuslukitus vectrasta on auennut itsestään! olen varmasti lukinnut ovet lähtiessäni töihin parkkipaikalta! mikä vikana? ottaako se signaalin jostakin muualta? olen kuullut että gsm-puhelimestakin ovat ovet auenneet??
ei olisi kiva jos auto olisi esim. tyhjennetty yön aikana, jos ovet ovat "itsestään" auenneet!!
kauko-ohjattava keskuslukitus ongelmia!!
-
vEctrA bEE
- 'Senator'

Minun vectrani kärsi jokin aika sitten hieman vastaavista ongelmista.
Ensimmäinen oire oli, että kaikki ovet menivät lukkoon kun takaluukun paiskasi kiinni. Tämän jälkeen ovet alkoivat satunnaisesti mutta jatkuvasti lukkiutumaan ajaessa. Sitten ne eivät enää meinanneet pysyä lukossa ollenkaan ja lopulta menivät niin umpilukkoon ettei kuskin ovea ja takaluukkua lukuunottamatta yksikään ovi auennut.
Lopulta syyksi paljastui saksalaisten sokeiden turhan kireäksi laittama takaluukun lukon piuha, joka teki aika tiukan mutkan siirtyessään luukusta kontin läpivienteihin ja oli aikojen saatossa mennyt poikki ja oikariin.
Korjasin johdot ja taas toimii.
Ensimmäinen oire oli, että kaikki ovet menivät lukkoon kun takaluukun paiskasi kiinni. Tämän jälkeen ovet alkoivat satunnaisesti mutta jatkuvasti lukkiutumaan ajaessa. Sitten ne eivät enää meinanneet pysyä lukossa ollenkaan ja lopulta menivät niin umpilukkoon ettei kuskin ovea ja takaluukkua lukuunottamatta yksikään ovi auennut.
Lopulta syyksi paljastui saksalaisten sokeiden turhan kireäksi laittama takaluukun lukon piuha, joka teki aika tiukan mutkan siirtyessään luukusta kontin läpivienteihin ja oli aikojen saatossa mennyt poikki ja oikariin.
Korjasin johdot ja taas toimii.