teme, se oli lauantai-ilta ku olin v-v:lle soittanu. piällikkö, temen astma oli ihna laidassa, se hopian värinen, dokki istu sitten mun vieres (sullekkos mie sen kämpän ilmotuksen löysin)
Jees. Tulin hopeenvärisellä b-vectralla sillon ku muut oli jo kävelemässä sisälle abc:hen ja taas olin lähellä jäädä ilman kahvia. Temevee olit varmaan siellä lähimpänä ulko-ovea meistä?
Sitä se teettää ku autossa musaa kuuntelee... Malta millään lopettaa... Pitää itekki lähtee Lehmoon ajelee, ni saa musasta nautiskella.. Sen mitä noilla saippualaatikoilla ny nautintoo irtoo..
OT:
Np. Paul Anka - Hello...
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
J.Toivanen kirjoitti:teme, se oli lauantai-ilta ku olin v-v:lle soittanu. piällikkö, temen astma oli ihna laidassa, se hopian värinen, dokki istu sitten mun vieres (sullekkos mie sen kämpän ilmotuksen löysin)
Meilleppä hyvinkin
4kk asuttu jo täällä
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Juu, siellähän se gastma oli rivin jatkona ihan takimmaisena. Ja ite tosiaan istuin siellä ovinurkassa, kuten Toivanen kerkisikin jo vastailla.
Pitää vaan yrittää muistaa naamat ja autot vielä kun seuraavankin kerran näkee jossain
temevee kirjoitti:Juu, siellähän se gastma oli rivin jatkona ihan takimmaisena. Ja ite tosiaan istuin siellä ovinurkassa, kuten Toivanen kerkisikin jo vastailla.
Pitää vaan yrittää muistaa naamat ja autot vielä kun seuraavankin kerran näkee jossain
Mie istuin siinä siun vieressä selkä ikkunaan päin eli dohc_16 vastapäätä ja olin sillä sinisellä libralla joka tais olla rivin ensimmäinen auto (riippu ihan mistä suunnasta katso)