rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com
kansii tilata sopivalla ennakolla niin ei tule kiire sit.
itsellä venähti heti parilla viikolla kun tuli yksi väärä kumi.
tähän aikaan ei haittaa toki mittään kun kesäkiekkojen vetopitokin on huono johtuen kovasta kumiseosksesta ja pakkasesta sekä osin oudosta kitkankatoamisesta.
mutta keväällä kun viime tipassa tilaa ja yksi onkin väärä niin kiva odotella sit se pari viikkoa.
itsellä venähti heti parilla viikolla kun tuli yksi väärä kumi.
tähän aikaan ei haittaa toki mittään kun kesäkiekkojen vetopitokin on huono johtuen kovasta kumiseosksesta ja pakkasesta sekä osin oudosta kitkankatoamisesta.
mutta keväällä kun viime tipassa tilaa ja yksi onkin väärä niin kiva odotella sit se pari viikkoa.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
- vetkula4x4
- 'Diplomat'

Siis:vetkula4x4 kirjoitti:Kellään kokemusta Nankang SV-1 Winter Plus 195/60 R15 88T?
Onko noi pinnatut ja laatu...?
Mites onko tuolla rengas-onlinessa takuuta esim. jos tulee kudosvika vuoden sisään?
Ei ole pinnatut, etenkin kesärenkaat ovat suht vakuuttavaa tavaraa olleet hintaansa nähden.
Ja:
Noi SV-1 Nordicit pätki mm Briodgestonen kitkat jossain testissä.etsi TUOLTA
Ne plus-mallit ovat kovemmalla kumiseoksella varustetut saksa-mallit.Noita Nordiceja uskaltaisin suositella.
Itse olen tykännyt Viking Snow Techeistä, www.mansenauto.fi antaa ainakin hyvään poismyyntihintaan.
Quattro A4 pitää jopa liiankin hyvin, tylsä ajaa
A4 Tdi
kohtuu hyvin pelaa rengas-onlinessä vaihtokin.
viikossa tuli uusi kumi kun toimittivat yhden väärän sekaan.
eikä aiheuttanut minulle isompaa päänvaivaa kuin että kirjoitin yhden lapun jonka sai faksata tai sähköpostittaa scannattuna. toki kumi olisi varmaan tullut ilman sitäkin kun se oli jo matkalla kun sain edes sen lapun.
siinä oli tiedot niille mihin on lähtenyt se palautettava tuote.
viikossa tuli uusi kumi kun toimittivat yhden väärän sekaan.
eikä aiheuttanut minulle isompaa päänvaivaa kuin että kirjoitin yhden lapun jonka sai faksata tai sähköpostittaa scannattuna. toki kumi olisi varmaan tullut ilman sitäkin kun se oli jo matkalla kun sain edes sen lapun.
siinä oli tiedot niille mihin on lähtenyt se palautettava tuote.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
http://www.rengas-online.com/start.html
Linglong 215/45 R17
68,10 EUR
Ja on vielä perkuleen hyvännäköisellä kuviolla tuo Linglong, mutta merkki on "vähän" naurettavan kuuloinen... tiedä silti miten hyvä baarumi oikein olisikaan jos tuollaiset tilaisi

Linglong 215/45 R17
68,10 EUR
Ja on vielä perkuleen hyvännäköisellä kuviolla tuo Linglong, mutta merkki on "vähän" naurettavan kuuloinen... tiedä silti miten hyvä baarumi oikein olisikaan jos tuollaiset tilaisi
Kierrä kaukaa hyvä mies moiset... tolla hinnalla saat tosiaa sitä plingplongia...MakeTku kirjoitti:http://www.rengas-online.com/start.html
Linglong 215/45 R17![]()
68,10 EUR
Ja on vielä perkuleen hyvännäköisellä kuviolla tuo Linglong, mutta merkki on "vähän" naurettavan kuuloinen... tiedä silti miten hyvä baarumi oikein olisikaan jos tuollaiset tilaisi![]()
Nuo ei voi olla mitenkää hyvät, ite en alle noita laittais.
Ford Mondeo 1.8 STW
Jos ostaa halvan, usein joutuu tyytymään huonompiin.Muttei ne nyt niin huonoja ole etteikö tiellä pysyisi.Juhi kirjoitti:juu ja rengasmelulla ja vesikelin pidolla ei ole mitään merkitystä...kontio kirjoitti:Kai kesärenkaina välttää melkein mitkä vaan pyöreät, mustat yli 5 millin urilla varustetut kumipallot...
Mutta Nankangin NS-2:ta suosittelen..![]()
Ei kai renkaissa kannata säästellä.
Pilot Primacyjen hinnalla saa kahdet Pingpongit, ja väitän että pitävät uusina paremmin kuin 4mm misukat...
En nyt kehota ostamaan pingpongeja, mutta kunhan totesin että kyllä niillä tiellä pitäis pysyä
A4 Tdi
Minkäköhän verran on sitten Suomessa maksanut renkaitten pyöräyttäminen vanteille ja tasapainotus? Itsellä kun on nuo vanteet 14", ja pitäisi kesärenkaat uusia. Tuon kokoiset nyt eivät mahdottomia maksa suomessakaan, ja itse ainakin mieluusti ottaisin itse kyllä hieman enemmän jos hommaa renkaat muualta kuin sieltä missä ne vanteille kiepautetaan...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.