Opel Omega b projektori valot + luomet
noniin selvis taas aika paljon elikkä homma viivästyy nyt vähän(TOIVOTTAVASTI MALTATTE ODOTELLA VIELÄ), kun upsi oli kämmänny elikkä yksi pari tuli perille ja muut 9 paria on tällä hetkellä hollanissa
koko päivän olen soitellu eri paikkoihin ensin saksaan toimitajalle ja sit tukholmaan upsin pääkonttoriin sieltähän selvis et paketit oli lähteny omille teille ja löytyivät hollannista, mut lupasivat ma-to välisenä aikana et olisivat minulla täällä
koko päivän olen soitellu eri paikkoihin ensin saksaan toimitajalle ja sit tukholmaan upsin pääkonttoriin sieltähän selvis et paketit oli lähteny omille teille ja löytyivät hollannista, mut lupasivat ma-to välisenä aikana et olisivat minulla täällä
Juu maltetaanhan me! (vähän valehdellen..)päälikkö kirjoitti:noniin selvis taas aika paljon elikkä homma viivästyy nyt vähän(TOIVOTTAVASTI MALTATTE ODOTELLA VIELÄ), kun upsi oli kämmänny elikkä yksi pari tuli perille ja muut 9 paria on tällä hetkellä hollanissa![]()
Aika kumma juttu että yks pari löytäny tiensä perille..
No, toivotaan että loputkin sieltä saapuvat. Nyt ei sit muuta kun upsilta korvausta hakemaan..
Todella hieno homma kun jaksat selvittää ja hoitaa asiaa! Pojot sinne!
Ford Mondeo 1.8 STW
HMS77 kirjoitti:Juu maltetaanhan me! (vähän valehdellen..)päälikkö kirjoitti:noniin selvis taas aika paljon elikkä homma viivästyy nyt vähän(TOIVOTTAVASTI MALTATTE ODOTELLA VIELÄ), kun upsi oli kämmänny elikkä yksi pari tuli perille ja muut 9 paria on tällä hetkellä hollanissa![]()
koko päivän olen soitellu eri paikkoihin ensin saksaan toimitajalle ja sit tukholmaan upsin pääkonttoriin sieltähän selvis et paketit oli lähteny omille teille ja löytyivät hollannista, mut lupasivat ma-to välisenä aikana et olisivat minulla täällä![]()
Aika kumma juttu että yks pari löytäny tiensä perille..
No, toivotaan että loputkin sieltä saapuvat. Nyt ei sit muuta kun upsilta korvausta hakemaan..
Todella hieno homma kun jaksat selvittää ja hoitaa asiaa! Pojot sinne!
juu ei täs mitään, ja ku on tuo tyäpuhelinkin niin ei tarvi nuita puheluitkaan maksaa ite. upsin mielestä olisi pitäny myyjä pakata kaikki yhteen isoon laatikkoon, kuin 10 eri pakettiin näin on kuulemma isompi mahdollisuus käydä näin kuin nyt kävi, mut ainahan syylistä haetaan muualta.
ja kyllä muuten tuolta saksata tilaminen toimii hienosti sitä ei kannata epäillä. tilasin samaan aikaan ebaystä mantaan kaikennäköistä sälää ja ne tuli tiistaina et homma toimii.
noniin ensimmäinen pari lähti kohti jyväskylää tänään
ja loput lähtee varmaan loppuviikosta muille sit. upsin mukaan pitäis olla loppuviikosta täällä, että malttia vaan, tiedän että tässä kesti normaalia kauemmin tämä homma, mut sellaista se on
tuon upsin kans toivottavasti nyt menee kaikki hienosti.
ja umpiot saapu! ja komeat on!!! tossa parit kuvat..

Eli kaikkineen tuli 167ecua kustantaa, 15e matkahuollon rahti mukaanluettuna, että en moiti hintaa ollenkaan! kiitokset vielä päälikölle!

Eli kaikkineen tuli 167ecua kustantaa, 15e matkahuollon rahti mukaanluettuna, että en moiti hintaa ollenkaan! kiitokset vielä päälikölle!
ex-Kadett E 1.6 Sedan -89
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95