Astran puskuria + JM-Tech
Tollasta puskuria aion laittaa tilalle. Helmoista ym. sen enempää tietämättä kysynkin , että mitä eroa mahtaa olla JM-techin myymällä ja Lumman puskurilla ? Materiaali eroja ? Ainakin JM puskuri on 200euroa halvempi. Millainen em. pulju yleensäkin on. Vien samalla hiukan enemmänkin sälää maalaukseen niin täytyy tietää onko jälki ja asennustyö hyvää ?

-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Tuosta puskurista en nyt tarkkaan muista mutta taitaa olla niin että J&M Tech on tehnyt muotin siitä. Toinen vaihtoehto on se että sama puskuri mutta hintaa on vain eri merkeillä hieman eri. Puskurihan voi olla samalla tehtaaltakin.
Moni on kaikesta monotaa mieltä. Itse olen rakennuttanut kaksi auto siellä ja ostanut suurimman osan osista myös sieltä.
Mutta tämä on vain minun mielipide!
Jörg on touttanut aika erikoisia ratkaisua myös sekä vanhaat että uutteen. Esim hain juuri lauantaina oman auton sieltä pois ja silloin tuli Mattigin puskurin jatkeeksi vielä carzonen almeran alalippa. Tai vaikkapa se takasiipi joka muokattiin sellaiseksi kuin itse sen halusin. Tosin sen kanssa on käynyt pieniä mokia myös. Mutta Jörg korjaa sen ongelman eikä kyllä tarvitse maksaa.
Ainoa miinuksena voisin sanoa sen että aikataulut hieman viivästyvät
Moni on kaikesta monotaa mieltä. Itse olen rakennuttanut kaksi auto siellä ja ostanut suurimman osan osista myös sieltä.
Mutta tämä on vain minun mielipide!
Jörg on touttanut aika erikoisia ratkaisua myös sekä vanhaat että uutteen. Esim hain juuri lauantaina oman auton sieltä pois ja silloin tuli Mattigin puskurin jatkeeksi vielä carzonen almeran alalippa. Tai vaikkapa se takasiipi joka muokattiin sellaiseksi kuin itse sen halusin. Tosin sen kanssa on käynyt pieniä mokia myös. Mutta Jörg korjaa sen ongelman eikä kyllä tarvitse maksaa.
Ainoa miinuksena voisin sanoa sen että aikataulut hieman viivästyvät
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)