ohjaustehostimen öljyt
ohjaustehostimen öljyt
Onko vaikutusta jos on uudet öljyt ohjaustehostimessa kun on paljon pakkasta? Vaikuttaako ohjaukseen? Pumppuun? Mitä hyötyjä uusista tehostinnesteistä?
Kerran tuli vaihdettua yhteen volvoon tehostinöljyt ja senverran oli vaikutusta että parin viikon sisällä oli tehostin paskana...
Senjälkeen olen ajatellut että en ikinä vaihda enää.Niin kauan kuin tehostin pelaa ja nestepinta on kohdallaan,niin antaa mennä vaan...
Tossa ko. volvossa oli höyhenen kevyt jenkkitehostin ja säiliön korkissa luki ATF,eli sielä säiliössä oli punaiset nesteet ja samanlaiset kaadoin myös tilalle.
Tossa ko. volvossa oli höyhenen kevyt jenkkitehostin ja säiliön korkissa luki ATF,eli sielä säiliössä oli punaiset nesteet ja samanlaiset kaadoin myös tilalle.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
-
Opel 4 ever
- 'Admiral'

Minä olen Astraani vaihtanut tehostinöljyt harvakseltaan,eikä siitä ole haittaa ollut. Luulempa,et jos johonki vanhaan autoon vaihtaa eka kerran joskus 20-v päästä,niin sillo saattaa irrota paskat liikenteeseen ja ruveta tehostin prakaamaan.
Ei niin pahasti kurnuta pumppu pakkaskäynnistyksen jälkeen,kuin vanhoilla öljyillä.
Ei niin pahasti kurnuta pumppu pakkaskäynnistyksen jälkeen,kuin vanhoilla öljyillä.