eilen olin Henskulin autolla ton vieressä parkissa, kattelin vähän sitä autoo niin apparin takakaari ruosteessa, maalit oli siitä lohkeillu, takapuskuristakin oli maalit lähteny..Jube-setä kirjoitti:Se kameleontti onkin tosi hieno...![]()
Toki vain minun mielipide.
Joensuun OCF tapaamiset!
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Ite en oo vielä nähny koko Kameli kalikkaa....ehkä mä oon tullu vaan vanhaks kun ei tule käytyy kaupungilla...ja laittelen vaan vanhaa autoo...J.Toivanen kirjoitti:^^ se taitaakin olla liikenteessä 24/7, tai näuin olen ainakin pannut merkille.
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Aika osuvasti sanottuJ.Toivanen kirjoitti:^^ se taitaakin olla liikenteessä 24/7, tai näuin olen ainakin pannut merkille.
Siitä kameleontti calibrasta vielä sen verran että siinä on myös pieniä valumia maalipinnassa
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

on se kameleontti calibra ihan hienon näköinen
alkaa vaan olemaan aika nähtyjä nuo DTM-etupuskurit kun joka calibrassa alkaa olemaan tollaset
eilen tuli vasta huomattua että siihen "siipi" calibraan oli ilmestynyt kahdet uudet lisävalot puskuriin
nyt sen keula alkaa olemaan jo aika täynnä noista lisävaloista
Ei taida kukaan noista eilisistä calibra kuskeista olla foorumilla
niin ja ne eiliset calibrat oli just niitä calibroita jotka on lähes joka viikonloppuna kaupungilla ajelemassa 
Ei taida kukaan noista eilisistä calibra kuskeista olla foorumilla
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
semmonen juttu tosta librasta jäi vaivaamaan että onko se V6 vai Turbo koneella?Riisikippo kirjoitti:se joka ajaa sillä isosiipi callella.. calle on entisen kaksosen ***** auto.. sillo ei ollu ku siipi... nykynen omistaja vaikuttaa aika vanhalta.. (kalju).. en sitten tiiä... mut toi kaksonen on mun tuttu... jos jotain kiinnostaa saada selville callen omistaja..
Ihan kuin olisin nähnyt tuon libran joskus perloksen pihalla
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
ei sitten mitään tietoo tuosta koneesta..Erzki kirjoitti:semmonen juttu tosta librasta jäi vaivaamaan että onko se V6 vai Turbo koneella?Riisikippo kirjoitti:se joka ajaa sillä isosiipi callella.. calle on entisen kaksosen ***** auto.. sillo ei ollu ku siipi... nykynen omistaja vaikuttaa aika vanhalta.. (kalju).. en sitten tiiä... mut toi kaksonen on mun tuttu... jos jotain kiinnostaa saada selville callen omistaja..
Ihan kuin olisin nähnyt tuon libran joskus perloksen pihallatai sitten oon vaan kuvitellu että se on ollu tuo libra
![]()
Myönnetään.. Minä olin sillä tummansinisellä "vakio" calibralla ja frendi oli just ostanu sen hopeisen ja lähdettiin sitten huvikseen joensuuhun pyörimäänErzki kirjoitti:Ei taida kukaan noista eilisistä calibra kuskeista olla foorumillaniin ja ne eiliset calibrat oli just niitä calibroita jotka on lähes joka viikonloppuna kaupungilla ajelemassa
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Ajoitte vastaan siinä kaupungin kulmilla vähän jälkeen sen siilaisen rampinBandicoot kirjoitti:
Myönnetään.. Minä olin sillä tummansinisellä "vakio" calibralla ja frendi oli just ostanu sen hopeisen ja lähdettiin sitten huvikseen joensuuhun pyörimään
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Eikös siinä yhdessä ollu nää läxysvälöt persiissä? Se mikä oli siellä Dollyn puoleisena Kaluna..J.Toivanen kirjoitti:eilissä iltana oli torin parkissa 5 calikkaa, se kameleontti ja joku siipimalli, lisäpitkillä varustettu ja pari "vakio" mallia... ja kaikki melkein vierekkäin.
Olitko muuten tuhonnu sen koskenperä (kossu
Enää ei jalkoja palele
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'