Omega-b :n kojelauta....
Ei kuulu keskiäänet kunnolla tuolta jalkatilasta ja tarkoitus olis pistää 3" keskiäänet kojelaudan kumpaankin päähän. Onko kukaan irroittanut tuota kojelautaa tai kurkkinut päätyihin että onko siellä tilaa? Yritin äsken irroittaa kartturin puolelta reunimmaista ritilää että näkis sinne kulmaan mut en saanut sitä pois enkä saanut hansikaslokeroakaan pois paikaltaan, jumitti airbagin kohdalta enkä uskaltanut sitten repiä
. Onko noi airbagit muuten kuinka herkkiä kun siitä ihan vierestä joutuis osia irti ottamaan?
Opel Astra H Z18XE
Mä just purin hanttarin puolen ihan osiin sen tuulettimen moottrin vaihdon takia... Mitäs halusikkaan tietää???On 2003-03-23 09:05, simo.n wrote:
Ei kuulu keskiäänet kunnolla tuolta jalkatilasta ja tarkoitus olis pistää 3" keskiäänet kojelaudan kumpaankin päähän. Onko kukaan irroittanut tuota kojelautaa tai kurkkinut päätyihin että onko siellä tilaa? Yritin äsken irroittaa kartturin puolelta reunimmaista ritilää että näkis sinne kulmaan mut en saanut sitä pois enkä saanut hansikaslokeroakaan pois paikaltaan, jumitti airbagin kohdalta enkä uskaltanut sitten repiä. Onko noi airbagit muuten kuinka herkkiä kun siitä ihan vierestä joutuis osia irti ottamaan?
Wit** ku oli paha purkaa ku niitä muoviklipsuja oli jokapuolella...
Airbagi oli mulla irti... Huollosta neuvoivat vaan irroittamaan akunkenkä ennen ku irrotat bägin piuhan ... ettei kuulemma ATK luule virheeksi... Mun muistikuva oli se että kojelaudan alöla ei ollu mitään valtavaa tilaa millekkään kaiuttimille.... MUTTA kysy lisää jos tarvit tietoo...
PS: mikset laita oviin jotain uutta pahvia josta kajarit vois suunnata kuuntelijaa kohti....
Eli siis lähteekö hanskalokero helposti pois ja näkeekö kun tuon on poistanut kojelaudan alle vai onko muita esteitä? Olis hyvä vilkaista ensin sinne kojelaudan alle jos olis vaikka riittävästi tilaa noille 3" keskareille.Kyllä minä jo rupesin niille paikkaa miettii oveenkin kun tuntuu tosiaan siltä että toi kojelaudan alus on ihan täynnä 
Opel Astra H Z18XE