a omega 2.6<--*MYYNNISSÄ* ja corsa b (alkaen sivulta 6)

Esittele Opel-projektisi tai autosi
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja omegalady »

takapuskurin muokkaus ja uudet vanteet....tulit vissii vastaan yks päivä ku olin bemulla matkas,jos sulla on se iso siipi nykyään?
Jii84
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jii84 »

juu on iso siipi kiinni autossa ja kauhee väristyskirjan näkönen toi oma auto nykyään :lol: nooh kesällä sitten maalaamoon. minkälaista puskuria ajattelit taakse laittaa :D
Astra F -94
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

joo katoin että oli punanen puskuriki..mut nykyään sut tunnistaa jo kaukaa ku se spoikka näkyy niin voin moikata ens kerralla :D meinaatko väriä vaihtaa vai vaan maalata osat?

juu takapuskuri hmm...oon sitä tos piirustellu ja suunnitellu mut ei vielä ihan tarkkaa oo minkälaisen teen.siis jotenki ny aluks jatkan sitä vähän alemmas...näkee sitte.
Jii84
'Senator'
'Senator'

kyllä toi kauhee harmaa väritys saa kadota mun silmistä mut oon tässä pähkäilly et minkä väriseks ja ainoo mikä tulee päähän on viininpunanen :lol: juu itellä kans on uus takapuskuri siinä on kans alhaalla se pieni helma pala :D ei muuta kun väsäämään puskuria ja jos tulee hyvä niin mulle muotti siitä :lollis:
Astra F -94
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

heh tääki oli ennen viininpunane...pukurista tulee luultavasti semmonen että se on sivuilta matalampi ku takaa ja taakse tulee putkenpäiden kaveriks toiselle puolelle myös putkenpäät..heti ku keksin miten saan tankin kierrettyä ku se on niin ikävästi siinä tiellä..vähä semmonen dtm-tyylinen tai jotain...

en oo ikinä pipertäny lasikuidulla,teen kaiken muovista koska sen osaan..... :oops:
Jii84
'Senator'
'Senator'

muovista :o no jo on. ei se mitään en mäkään osaa lasikuidusta saatikka sitten muovista tehdä mitään mutta onnea yritykseen ja toivotaan että tulee hieno puskuri :D
Astra F -94
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

etulippaki on muovinpaloista koottu...hyvä kolvi ja vähän pakkelii.muovia on helppo muotoilla ja tulee nopeesti valmista eikä halkeile niinku kuitu.ja saa melkeen valmiista paloista tehä ku leikkelee jostain toisesta puskurista
jos muistat tai oot ees nähny niin täs toi mun edellinen rakennelma
Kuva
Jii84
'Senator'
'Senator'

juu kyllä toi sorsa tuli muutamaan otteeseen nähtyä oli kans tosi siisti peli :P mulla olis sulle pari muovi puskuri mistä saisit muovin paloja :lol: saat halvalle ne että saan ne pois nurkista :sleep:
Astra F -94
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

minkä auton puskureita?
Jii84
'Senator'
'Senator'

omegan vakio muovi puskurit eteen ja taakse :lol:
Astra F -94
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

no jos oikeen halvalla irtoo niin kyl kyl.mut ei kannata kauheesti pyytää,meidän hallia vastapäätä on nimittäin autopurkaamo josta saan hakee melkee mitä vaan puol ilmaseks (ja välillä ilmasekskin)mut siinä on se irrottamisen vaiva.... :lollis:
Jii84
'Senator'
'Senator'

sanotaanko että 20euroo kumpikin jos tuut vaan hakeen :D pitää vaan päästä niistä eroon :o
Astra F -94
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

joo heti ku täs ny tulee tarve...tai voisinhan mä ne varastoon hakee.ei oo hetkeen ollu oikee mielenkiintoo laittaa paljo mitää...ku on tos pari muutaki projektii :sleep: mut eiköhän tää tästä ku kesä lähenee. 8) pitäis vissiin pitää miitti ku taidetaan olla vaasan ainoot omegaharrastajat :lollis:
Jii84
'Senator'
'Senator'

juu pidetään omega miitti ihan kahestaan :lollis: pitäis kans vissiin panna oma projekti osio tänne ku vaan sais aikaseks ja osais laittaa kuvia :lollis: juu mut ilmottele jos tarvit niitä puskureita :D
Astra F -94
AMG_LOL
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja AMG_LOL »

Komea omppu, Mites tuo liikkuu tuolla 2.6:sella koneella? 2.4 tuntuu omasta mielestä tosi laiskalta joten ainut vaihtoehto oli 3.0 (Unohtui koe-ajaa tuo 2.6)
Vastaa Viestiin