Mikä muuten sulla oli tuo tilauspäivä?accer kirjoitti:Kyllä myyjä katsoi heidän tietojärjestelmästä, sieltä näkee tilauspäivän, ns. lukkiintumispäivänpetrih kirjoitti:Mistä olet saanut tietoa noin tarkoista toimitusajoista?accer kirjoitti:Näin pääsi käymään, taidatte pitää vähintään kahjona.
S60 on nyt todettu hieman "pikkaiseksi" ja lääkkeenä
itselääkitsen itseäni Vectra farkulla.
Tieto tehtaalta kertoo jotta auto valmistuu viikolla kuusi ja
rantautuu suomeen sitten seuraavalla viikolla.
Oliko ihan kaistapää liike?
Itse tilasin juuri samanlaisen pelin ja luvattiin 12-14 viikkoa toimitusajaksi.
(jonka jälkeen tilaukseen ei voi tehdä muutoksia) ja tietty ennakoidun valmistumisviikon ja
arvion suomeen saapumisesta.
Volvosta Opeliin, tilaus tehty...
Re: Volvosta Opeliin, tilaus tehty...
19.12.2006 lähti tilaus Metro-Autosta tehtaalle.petrih kirjoitti:Mikä muuten sulla oli tuo tilauspäivä?accer kirjoitti:Kyllä myyjä katsoi heidän tietojärjestelmästä, sieltä näkee tilauspäivän, ns. lukkiintumispäivänpetrih kirjoitti:Mistä olet saanut tietoa noin tarkoista toimitusajoista?accer kirjoitti:Näin pääsi käymään, taidatte pitää vähintään kahjona.
S60 on nyt todettu hieman "pikkaiseksi" ja lääkkeenä
itselääkitsen itseäni Vectra farkulla.
Tieto tehtaalta kertoo jotta auto valmistuu viikolla kuusi ja
rantautuu suomeen sitten seuraavalla viikolla.
Oliko ihan kaistapää liike?
Itse tilasin juuri samanlaisen pelin ja luvattiin 12-14 viikkoa toimitusajaksi.
(jonka jälkeen tilaukseen ei voi tehdä muutoksia) ja tietty ennakoidun valmistumisviikon ja
arvion suomeen saapumisesta.
Ok, pirun äkkiä sinulle on auto tulossa.accer kirjoitti:19.12.2006 lähti tilaus Metro-Autosta tehtaalle.
Saas nähdä meneekö minulla pidempään.
Kuis odotus menee?petrih kirjoitti:Ok, pirun äkkiä sinulle on auto tulossa.accer kirjoitti:19.12.2006 lähti tilaus Metro-Autosta tehtaalle.
Saas nähdä meneekö minulla pidempään.
Odottavan aikahan on pirun pitkä, ainakin autoa odotellessa.accer kirjoitti: Kuis odotus menee?
Viikko vasta takana ja monta edessä.