4x98 -> 4x100

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Ooppelimies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ooppelimies »

Löysin tuossa vanteet, mutta prkl kun jako on 4x98. Olenko ymmärtänyt väärin, vai onko olemassa pultteja/muttereita joilla jakoa voidaan "muuttaa" kyseiset 2mm??? Tuplajaollisia vanteihan on, mutta ei liene mahdollista (laillista) tehdä jälkikäteen toisellekkin jaolle reiät?
jjruutiainen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

Kyllä sellaisia pultteja löytyy minulla on Astrassa 5*110 jaossa 5*112 jaolla olevat, 20 kpl sarja oli muistaakseni 50€ eikä tietääkseni ole lailliset mutteipa niitä kukaan näe ja keski reikä/sovitus täytyy olla justi.
GAstra
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja GAstra »

Ja keskisovitteita varmaan löytyy...
--
GAstra
OKCC
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja OKCC »

Voihan niitä vanteita laittaa kiinni vaikka kartiottomilla pulteilla, jos on tarkka keskiö, mut itse poraisin uuden jaon.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

yhellä sällillä on kuulemma ollut b-sconassa fiatin (4x98) käännetyt peltivanteet (siis käännetyt keskiöt-ei pöllityt :smile: ). kun kiristi mutut ristiin, niin keskitti ihan hyvin. mua epäilyttää silti :roll: . tiedä sitten...
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

Se kahden millin vääryys pulttijaossa on semmonen juttu ettei kannata sen takia riskeerata itteesä ja autoosa. Oon nimittäin itse nähnyt, kun on katkennut pultteja ja takavetoisessa haljennut takanapa!! Eli tässä asiassa on turha säästää!! Jos amiskavereilla on myynnissä vaain fiiatin vanteita, niin jätä ostamatta :grin:
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Vastaa Viestiin