Juu mutta sulla onkin tommosella mopokoneella mikä ei riko kytkimiä ja laatikoita joka toinen viikkovetukka kirjoitti:Sehän on ku rahaa laittas pankkiin kun sijottaa autoonsa...![]()
t: omegalla ajava opiskelija
Omega 4000 24v #takaisin alkupisteeseen#
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Mä olen kato absolutisti enkä polta ja käyn aina mummolassa syömässä ja puhun kavereiden laskuun ja ryöstän äidin säästöpossun kerran kuussa ja teen pimeenä töitä ja välitän pöllittyjä osia ja kaikesta näistähän se raha tulee harrastukseen
Olen automeikkari, sanotaanko että palkka on vähän vähemmän mitä juuri valmistunut autonasentaja tienaa:( ... Kyllähän sitä autoon aina saa rahaa säästettyä että saa osia
Olen automeikkari, sanotaanko että palkka on vähän vähemmän mitä juuri valmistunut autonasentaja tienaa:( ... Kyllähän sitä autoon aina saa rahaa säästettyä että saa osia
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Totta puhut, automaatissa on paha saada kytkimiä rikki...kontio kirjoitti:Juu mutta sulla onkin tommosella mopokoneella mikä ei riko kytkimiä ja laatikoita joka toinen viikkovetukka kirjoitti:Sehän on ku rahaa laittas pankkiin kun sijottaa autoonsa...![]()
t: omegalla ajava opiskelija
Mut kyllä sitä rahaa menee, ei tosin tohon omegaan nii paljon... turha sitä on valittaa, harrastukset maksaa. Ja köyhät kitisee...
Omega A 2.0i
Manta B
Manta B
Mielestäni ei mitään evo tai lotus omegan levikkeitä, vaan levittää kaaria pellistä. Esim samaan tapaan kun Sap1:sen kadetissa (buzztuning kadetti). Ite ainakin meinasin noin tehdä.Juzzi kirjoitti: Itse sovittelin eilen uusia vanteita alle ja tulin siihen tulokseen että saattaa kohta joutua hommaamaan myös kaarilevityksiä jos meinaa vielä leveämpää pyörää laittaa, nyt jää ehkä milli per puoli takana pelivaraa jos ei jousta paljoa. Eli toisin sanoen joutuu vähän rälläköimään, edestä tulee myös vanne yli kaaren mutta rengas jää sisäpuolelle.
Haverisen kautta saattais saada jotain levikkeitä, itse meinasin että sitten joskus EVO500 levikkeet kun on taas ylimääräistä rahaa.
Omega a 3.0 24v CD, omega 3000 24v projekti, baijerilainen takaveto käyttis.
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
noh takakaaria joutuu joka tapauksessa levittää jo nyt että mahtuu pyörät, ihan vaan pakottamallagremlin kirjoitti:Mielestäni ei mitään evo tai lotus omegan levikkeitä, vaan levittää kaaria pellistä. Esim samaan tapaan kun Sap1:sen kadetissa (buzztuning kadetti). Ite ainakin meinasin noin tehdä.Juzzi kirjoitti: Itse sovittelin eilen uusia vanteita alle ja tulin siihen tulokseen että saattaa kohta joutua hommaamaan myös kaarilevityksiä jos meinaa vielä leveämpää pyörää laittaa, nyt jää ehkä milli per puoli takana pelivaraa jos ei jousta paljoa. Eli toisin sanoen joutuu vähän rälläköimään, edestä tulee myös vanne yli kaaren mutta rengas jää sisäpuolelle.
Haverisen kautta saattais saada jotain levikkeitä, itse meinasin että sitten joskus EVO500 levikkeet kun on taas ylimääräistä rahaa.
gremlin kirjoitti:Mielestäni ei mitään evo tai lotus omegan levikkeitä, vaan levittää kaaria pellistä. Esim samaan tapaan kun Sap1:sen kadetissa (buzztuning kadetti). Ite ainakin meinasin noin tehdä.Juzzi kirjoitti: Itse sovittelin eilen uusia vanteita alle ja tulin siihen tulokseen että saattaa kohta joutua hommaamaan myös kaarilevityksiä jos meinaa vielä leveämpää pyörää laittaa, nyt jää ehkä milli per puoli takana pelivaraa jos ei jousta paljoa. Eli toisin sanoen joutuu vähän rälläköimään, edestä tulee myös vanne yli kaaren mutta rengas jää sisäpuolelle.
Ei munkaan mielestä, ne kaaret kuuluu EVO:hin ja Lotuksiin...
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
ai eikö saa normi omegasta tehdä täysin evon näköistä?harza kirjoitti:gremlin kirjoitti:Mielestäni ei mitään evo tai lotus omegan levikkeitä, vaan levittää kaaria pellistä. Esim samaan tapaan kun Sap1:sen kadetissa (buzztuning kadetti). Ite ainakin meinasin noin tehdä.Juzzi kirjoitti: Itse sovittelin eilen uusia vanteita alle ja tulin siihen tulokseen että saattaa kohta joutua hommaamaan myös kaarilevityksiä jos meinaa vielä leveämpää pyörää laittaa, nyt jää ehkä milli per puoli takana pelivaraa jos ei jousta paljoa. Eli toisin sanoen joutuu vähän rälläköimään, edestä tulee myös vanne yli kaaren mutta rengas jää sisäpuolelle.
Ei munkaan mielestä, ne kaaret kuuluu EVO:hin ja Lotuksiin...Sori Juzzi...
sorry pojat mutta teidän mielipide ei paljoa paina.
Juzzi kirjoitti:ai eikö saa normi omegasta tehdä täysin evon näköistä?harza kirjoitti:gremlin kirjoitti:Mielestäni ei mitään evo tai lotus omegan levikkeitä, vaan levittää kaaria pellistä. Esim samaan tapaan kun Sap1:sen kadetissa (buzztuning kadetti). Ite ainakin meinasin noin tehdä.Juzzi kirjoitti: Itse sovittelin eilen uusia vanteita alle ja tulin siihen tulokseen että saattaa kohta joutua hommaamaan myös kaarilevityksiä jos meinaa vielä leveämpää pyörää laittaa, nyt jää ehkä milli per puoli takana pelivaraa jos ei jousta paljoa. Eli toisin sanoen joutuu vähän rälläköimään, edestä tulee myös vanne yli kaaren mutta rengas jää sisäpuolelle.
Ei munkaan mielestä, ne kaaret kuuluu EVO:hin ja Lotuksiin...Sori Juzzi...
NO EI TIETENKÄÄN SENKIN TOLLUKKA:evil:
Ei vaiskaan, tee mitä tykkäät kuhan siitä ei tule evon näköistä
Juzzi kirjoitti: sorry pojat mutta teidän mielipide ei paljoa paina.
No johan on, jos ei meidän mielipiteet paina...
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Ei tuu evon näköistä kun on eri väri, varmaan teen niin kun ne evot ei mitään maksa niin ostan sellaisen guntterilta halvalla ja rälläköin levikkeet irti.
sitten teen siitä peltoauton.
Tänään kävin hakee uuden takavakaajan. alkuperäinen on 14mm niin teetätin siihen 24mm.
Tänään kävin hakee uuden takavakaajan. alkuperäinen on 14mm niin teetätin siihen 24mm.
Oikea meininki:lollis:Juzzi kirjoitti:Ei tuu evon näköistä kun on eri väri, varmaan teen niin kun ne evot ei mitään maksa niin ostan sellaisen guntterilta halvalla ja rälläköin levikkeet irti.sitten teen siitä peltoauton.
Juzzi kirjoitti:Tänään kävin hakee uuden takavakaajan. alkuperäinen on 14mm niin teetätin siihen 24mm.
Ootko vaihtanu etuvakaajan jo aiemmin isompaan vai tuleeko nyt vaan takapäästä entistä jäykempi?
Opel Omega MV6 -97