Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
Joo niin kerroit tänään kun varailin edullista huoltoaikaa AstralleJanne M kirjoitti:Jää taas (vaihteeksi) väliin minun osalta tuo kahvittelu... Koitan tässä kevään aikana kuitenkin ehtiä jossain vaiheessa.
Niin ja olishan se alle 20k houkutteleva tarjous uudesta Astrasta, vaan taidanpa vielä miettiä vuoden päivät

Älä mieti vaan tuu hakeen se Astra poies.16valve kirjoitti:Joo niin kerroit tänään kun varailin edullista huoltoaikaa AstralleJanne M kirjoitti:Jää taas (vaihteeksi) väliin minun osalta tuo kahvittelu... Koitan tässä kevään aikana kuitenkin ehtiä jossain vaiheessa.![]()
Niin ja olishan se alle 20k houkutteleva tarjous uudesta Astrasta, vaan taidanpa vielä miettiä vuoden päivät
Mites muuten onkos sulla siinä Astrassa sumuvaloja? Ja jos on, niin onko ne ehjät? Lojuu tuolla kellarissa 1 pari täysin ehyitä orkkis sumareita...
Jätkä on kauppamiesJanne M kirjoitti:Älä mieti vaan tuu hakeen se Astra poies.16valve kirjoitti:Joo niin kerroit tänään kun varailin edullista huoltoaikaa AstralleJanne M kirjoitti:Jää taas (vaihteeksi) väliin minun osalta tuo kahvittelu... Koitan tässä kevään aikana kuitenkin ehtiä jossain vaiheessa.![]()
Niin ja olishan se alle 20k houkutteleva tarjous uudesta Astrasta, vaan taidanpa vielä miettiä vuoden päivät![]()
Mites muuten onkos sulla siinä Astrassa sumuvaloja? Ja jos on, niin onko ne ehjät? Lojuu tuolla kellarissa 1 pari täysin ehyitä orkkis sumareita...

Ja on kuulemma helppo laittaa jälkikäteen16valve kirjoitti:Jätkä on kauppamiesJanne M kirjoitti:Älä mieti vaan tuu hakeen se Astra poies.16valve kirjoitti:Joo niin kerroit tänään kun varailin edullista huoltoaikaa AstralleJanne M kirjoitti:Jää taas (vaihteeksi) väliin minun osalta tuo kahvittelu... Koitan tässä kevään aikana kuitenkin ehtiä jossain vaiheessa.![]()
Niin ja olishan se alle 20k houkutteleva tarjous uudesta Astrasta, vaan taidanpa vielä miettiä vuoden päivät![]()
Mites muuten onkos sulla siinä Astrassa sumuvaloja? Ja jos on, niin onko ne ehjät? Lojuu tuolla kellarissa 1 pari täysin ehyitä orkkis sumareita...Ei ole mulla sumareita. No kyllähän ne periaatteessa kiinnostaisi.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Mene taas vähän off topic, mutta oliko porukkaa lauantaina paikalla paljonkin? Kun ei Siljan kippari suostunut heittämään rinksaa Tampereen kautta...
Ja K-P:kin oli sitten taas töissä käynyt, kun Sontulantie oli niin tasainen ajella tänäpänä...
Ja K-P:kin oli sitten taas töissä käynyt, kun Sontulantie oli niin tasainen ajella tänäpänä...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
olihan meitä vähän kahvilla mut sanotaan et laatu korvaa määränbarbou kirjoitti:Mene taas vähän off topic, mutta oliko porukkaa lauantaina paikalla paljonkin? Kun ei Siljan kippari suostunut heittämään rinksaa Tampereen kautta...![]()
---Ketola Drift Team---
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.