Sisäänkirjautuminen: kursori käyttäjätunnus-kenttään?
Sisäänkirjautuminen: kursori käyttäjätunnus-kenttään?
Olisiko mahdollista saada kursori automaattisesti käyttäjätunnus-kohtaan, kun saapuu kirjautumissivulle? Nyt pitää mennä rotan kanssa erikseen siitä kentästä klikkaamaan...
ko tämä toimii nyt näin?
tuon toiminnon takia
Näyttää toimivan, kiitos. Tosin tuo ei ehkä ole ihan hyvä juttu, että foorumin etusivulle tullessa kirjautumiskenttä on sivun alareunassa, jolloin sivu vieritetään automaattisesti alas. Oletuksenahan nettisivujen pitäisi olla aina "ylhäällä". Jos tuon kirjautumiskehyksen (siis sen koko lootan, jossa on kirjautumiseen tarvittavat kentät ja tekstit) pystyisi siirtämään päävalikon yläpuolelle, niin homma korjautuisi sillä.Lurttinen kirjoitti:Laitoin tällaisen toiminnon.
Toimiiko?
Mut tää nyt ei ollut mikään huipputärkeä juttu, joten jos homma menee hulluksi säätämiseksi, niin antaa olla. En minä ainakaan pariin ylimääräiseen hiiren klikkaukseen kuole...
Eipä ole kyllä ainakaan mun mieleen toi juttu. Ite harvemmin kirjaudun kun selaan sivuja ja nyt kun palaan päävalikkoon niin hyppää aina tonne alas. Kirjautuneena tätä ongelmaa ei tietenkään ole, mutta tässä kun päivän mittaan ravaan sivuilla kymmeniä kertoja niin sillon toi vähän ärsyttää.
Mutta tää oli vaan yksi mielipide muiden joukossa..
Mutta tää oli vaan yksi mielipide muiden joukossa..
Corsa OPC -09
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Voishan tuon kirjautumisen siirtää tuonne ylöskin, sillä siitähän on vain etua käyttäjälle, että kirjautuu sisään.
mm, näyttää uudet viestit, yksityisviestit ja tuo laatikkohan häviää niiltä, jotka ovat jo kirjautuneet sisään.
Onhan se ehkä vähän hassua, jos haluat kirjautua sisään, niin täytyy vierittää sivu alalaitaan, jos ei halua ladata yhtä ylimääräistä sivua ja käyttää tuota varsinaista kirjautumissivua siihen.
Täytyy katsoa tuota etusivua vielä tarkemmin. Tuo on hyvä ominaisuus, mutta tämä nyt oleva versio on vähän kökkö.
Saiskohan siihen parempaa aikaseksi. Pienempää ja sirompaa...
mm, näyttää uudet viestit, yksityisviestit ja tuo laatikkohan häviää niiltä, jotka ovat jo kirjautuneet sisään.
Onhan se ehkä vähän hassua, jos haluat kirjautua sisään, niin täytyy vierittää sivu alalaitaan, jos ei halua ladata yhtä ylimääräistä sivua ja käyttää tuota varsinaista kirjautumissivua siihen.
Täytyy katsoa tuota etusivua vielä tarkemmin. Tuo on hyvä ominaisuus, mutta tämä nyt oleva versio on vähän kökkö.
Saiskohan siihen parempaa aikaseksi. Pienempää ja sirompaa...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Itse asiassa mä olen aina käyttänyt tuota ylhäällä olevaa "Kirjaudu sisään" -linkkiä ja vasta tämän muutoksen myötä huomasin, että etusivulla on suoraan kentät sisäänkirjautumiselle...Lurttinen kirjoitti:...
...
Mun mielestä ei ole hyvä juttu että hyppää heti tonne sivun alareunaan kun foorumille klikkaa, eihän toi oo hyvää mainostakaan. Ite olen aina logannu itseni sisään klikkaamalla Jäsentiedotteisiin, jolloin automaattisesti loggautuu sisään kun on valinnut muistamaan minut aina. Onko sitten bugi tai ei, mutta musta ainakin kätevää.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen