2.2 16v sport vectrasta tietoa??
Noh, kyllä tekin kerkeette todennäköisesti tutustua siihen, kuinka vitusti tuo kone voi viedä öljy (ps. kattokaas ohjekirjasta...) ja itse ainakin kokeilin kaikkia mahdollisisa öljyjä, siihen kuinka VITUSTI nuo tuon koneen osat voi maksaa...
Sanokaa mitä sanotte, mulle ei ecotec-koneita tule enää ikinä. Jos joutuu merkkiä vaihtaa, niin sitten vaihdan. Toki harrasteajoneuvot on erikseen
Sanokaa mitä sanotte, mulle ei ecotec-koneita tule enää ikinä. Jos joutuu merkkiä vaihtaa, niin sitten vaihdan. Toki harrasteajoneuvot on erikseen
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Öljyä kuluu paljon vähemmin kuin bensaa
, kertaakaan en ole päässyt ohjekirjan
mukaiseen öljynkulutukseen (taisi olla 0,6 l/100 km, taitaapi olla painovirhe)
Nyt koneessa Opelin oma öljy, aikaisemmin oli Helixiä.
mukaiseen öljynkulutukseen (taisi olla 0,6 l/100 km, taitaapi olla painovirhe)
Nyt koneessa Opelin oma öljy, aikaisemmin oli Helixiä.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
[/quote]Ei todellakaan ole ainoa vika. Kaikki ainakin mitä minä tiedän, syö öljyä tolkuttomasti yms. Haulla löytyy juttuja.[/quote]
Joo, eipähän ole ainakaan mun vectra vielä alkanut syömään öölinkiä vaikka mittarissa on jo 154 000 km. Eikä kaveripiirissäkään oleville 2.2 Vectroille tunnu maistuvan. Lienee jotain maanantai kappaleita ne jotka hörppii enemmän?
Omassa Vectrassa on ollut uudesta asti Nesteen City Pro 5W40 sisällä.
Dino
Joo, eipähän ole ainakaan mun vectra vielä alkanut syömään öölinkiä vaikka mittarissa on jo 154 000 km. Eikä kaveripiirissäkään oleville 2.2 Vectroille tunnu maistuvan. Lienee jotain maanantai kappaleita ne jotka hörppii enemmän?
Omassa Vectrassa on ollut uudesta asti Nesteen City Pro 5W40 sisällä.
Dino
Juu, hyvin on mullakin tuo 2.2 farkku toiminu, ainoa mitä on pitäny säätää niin viime talvena jäätyi läppä jumiin koneesta. Oli puskenut ektoplasmaa huohotinletkun kautta ilmaputkeen ja siitä valunut läpän päälle ja jäätynyt(onneksi ajon aikana pysyi sulana)
Ei muuta kuin putki veke ja puhdistus niin taas on menty melkein vuosi... öljyäkään se ei syö
Lysti peli noin kaikenkaikkiaan
Ei muuta kuin putki veke ja puhdistus niin taas on menty melkein vuosi... öljyäkään se ei syö
Lysti peli noin kaikenkaikkiaan
mulla astra 2.2 ja syö öljyä 0,5l/1500km mihin se menee ku ei ulkoisia vuotoja?
ja tuskin kansi pahvikaan mennyt luulis sen sit päästöissä näkyvän. nii ja laitoin yli painetta paisariin niin ei vesikään mihinkään hävinnyt,kumma värkki toi opel.
ei kannata ostaa.
liian vähän tehoa iso kulutus olemattomaan suorituskykyyn nähden.
nii ja mulla on 10tkm välein vaihdettu öljyt 180tkm asti mobil 5w50 tai 5w40
nyt 180tkm huollossa opelin omat 5w40.
onneks ei ite tolla joudu ajamaan vaan se on mamman käytössä.
ja tuskin kansi pahvikaan mennyt luulis sen sit päästöissä näkyvän. nii ja laitoin yli painetta paisariin niin ei vesikään mihinkään hävinnyt,kumma värkki toi opel.
ei kannata ostaa.
liian vähän tehoa iso kulutus olemattomaan suorituskykyyn nähden.
nii ja mulla on 10tkm välein vaihdettu öljyt 180tkm asti mobil 5w50 tai 5w40
nyt 180tkm huollossa opelin omat 5w40.
onneks ei ite tolla joudu ajamaan vaan se on mamman käytössä.