Terve.
Onkos tuollaiseen autoon mahdollista saada ajotietokonetta jälkikäteen jollain ohjelma muutoksella esim?
Autossa on automaatti-ilmastointi eli näyttö löytyy, käsittääkseni sama näyttö jos on ajotietokonekkin?
Onnistuuko han ja jos niin missä ja mihin hintaan?
Onko joku mahdollisesti tehtyn sellaisen muutoksen jossain?
Itse olen pääkaupunki seudulta onko täälä joku liike?
Sitten onko joku asennuttanut tuollaiseen vakionopeuden säädintä jälkikäteen?
Onko han minkä hintainen homma?
Kiitoksia kaikille vastanneille oikein kovasti:)
Vectra 2.2 gts 2003
-
Opel Astra
- 'Senator'

Re: Vectra 2.2 gts 2003
Itse laitatin diesel-Vectraan jälkikäteen vakkarin ja se maksoi Kaupunginportinautossa (Ople-liike Hyvinkäällä) 150e eli sisälsi viiksen vaihdon ja ohjelmoinnin (tämä siis, jos on sähköinen kaasupoljin, jollainen on myös varmaankin sun Vectrassa).gts2003 kirjoitti:Terve.
Onkos tuollaiseen autoon mahdollista saada ajotietokonetta jälkikäteen jollain ohjelma muutoksella esim?
Autossa on automaatti-ilmastointi eli näyttö löytyy, käsittääkseni sama näyttö jos on ajotietokonekkin?
Onnistuuko han ja jos niin missä ja mihin hintaan?
Onko joku mahdollisesti tehtyn sellaisen muutoksen jossain?
Itse olen pääkaupunki seudulta onko täälä joku liike?
Sitten onko joku asennuttanut tuollaiseen vakionopeuden säädintä jälkikäteen?
Onko han minkä hintainen homma?
Kiitoksia kaikille vastanneille oikein kovasti:)
Täältä foorumilta löytyy jostain sellainen topikki, jossa on kerrottu vinkkejä tuohon ajotietokoneen ohjelmoimiseen (ym. varusteiden jälkikäteen laittamisenn) koita hakua, niin se saattaa löytyä. Muistaakseni se ajotietokoneen ohjelmoiminen merkkiliikkeessä ei juurikaan lompakko köyhdytä...
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Itselläni ei ollut ostettaessa ajotietokonetta. "Iso" näyttö kuitenkin löytyi -> Opel liikkeeseen ohjelmoitavaksi. Nyt on ajotietokone.
Aikaa operaatioon taisi kulua n.10min ja hintaa taisi tulla 25€
Nykyään jotain ihan muuta...
EX: Opel Vectra Wagon 1.9 CDTI
Missä?
Moikka, missä ooppelin liikkeessä kävit tuon ohjelma muutoksen tekemässä?Hepokatti kirjoitti:Itselläni ei ollut ostettaessa ajotietokonetta. "Iso" näyttö kuitenkin löytyi -> Opel liikkeeseen ohjelmoitavaksi. Nyt on ajotietokone.
Kiitos.
Re: Missä?
Vihdintien varressa olevassa Länsiautossa. Onko se nyt Länsiauto Varisto?gts2003 kirjoitti:
Moikka, missä ooppelin liikkeessä kävit tuon ohjelma muutoksen tekemässä?
Kiitos.
Nykyään jotain ihan muuta...