Joo eli kun vetää oven kiinni niin kuuluu kolahdus. Olen huomannut, että se tulee katosta suunnilleen keskivaiheilta jossa tuntuu olen löysäkohta eli se nousee noin 5-7 cm kun nostaa kädellä. Onko kellään tietoa / vinkkiä onko siellä joku rikki vai irti ja kuinka on helpoin korjata?
Auto farmari vectra-b -99
verhoilu irti
Itsellä a Vectrassa oli sama vika. Katto rämisi, ajossa ja musiikkia kuunnellessa, ärsyttävä ääni. Joten ei muuta ku kattoverhoilu irti ja kattoon et mitä syöny. No, katossa menee poikittain pari tukirautaa jotka on kattopellissä kiinni sikaflexillä tms. , oli sitte irronnu ja pääsi resonoimaan. Ei muuta ku uutta töhnää ja reilusti, samalla laitoin 4mm bitumimaton koko kattoon. Sit vain verhoilu paikalleen ja nauttimaan musiikista. Olihan siinä päiväksi hommaa. Mut kannatti.
Minulla oli Vectrassa sama homma, vika vaan tuli siitä kun kokeilin vähän tehokkaampaa vahvistinta.
Ei muuta kuin katto auki ja vanhat liimat pois ja sikaflexiä tilalle. Lisäksi pistin 10mm äänieristysmaton sinne. Tuli muuten ihan eri kuuloinen katto sen jälkeen, kannattaa tehdä!
-Mikko
-Mikko
Audi S4 Biturbo
Voisi sitten mun astra-G:ssä välillä kuuluva räminä johtua noista tukiraudoista... ainakin ääni tuntuu tulevan katosta. Täytyy huomenna vähän tunnustella kattoa jos tuntuu löysyyttä.
Onkohan astrasta vaikeaa irroittaa noita kattoverhoiluja?
Astra sport -01
<font size=-1>[ This Message was edited by: J@gr on 2003-03-19 20:49 ]</font>
Onkohan astrasta vaikeaa irroittaa noita kattoverhoiluja?
Astra sport -01
<font size=-1>[ This Message was edited by: J@gr on 2003-03-19 20:49 ]</font>