Onko tossa kuvan astrassa uudemman gsi:n maski?tuli hommattua gsi:n etupuskin mut eipä löydy maskia.Mun mielest toi sopii hyvin ton gsi:n puskurinkaa.
http://www.opelclubfinland.fi/jauto/eloh/index.htm
gsi astran maski.
Noh kyllä gessissä nyt vaan on kahta erilaista maskia.Olikos 95 ja eteenpäin erilainen ku puskurikin muuttui samalla normiksi.Silti 95 ja eteenpäin olevat gessit ja uudemmat f astrat ni niis o mun mielest pikkasen erilaiset maskit.Normis on mun mielestä pikkasen pyöreempi toi maskin muoto.T.J kirjoitti:Eipä taida olla tuo gessin ja tietääkseni gessis ei ole kuin yhtä ja ainoata.Sportissa taas erinlainen,mut tuo näyttää orkkikselta,josta poistettu väliripa.
Täytyy vissiin ostaa tollanen vanhan mallinen maski ja tehä ite.
Motonetin sivuil on kummiski gsi:n maski mut ei se ole semmonen mikä on ton vanhemman gsi:n puskurin kanssa.
Tämän vanhemman GSi:n puskuri on muotoiltu niin, että siinä käytettävässä maskissa ei kuulukaan olla sitä alempaa ripaa, vaan yläosasta tulee alas ritiä.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..