Mutta Huttu kyllä todella hyvä maalaamaan vaikka hinta onkin vähän kalliimpi.
Eli hyvä kyllä maksaa mutta on sen arvoinen. Tuskin kuitenkaan autoa tulee montaa kertaa ylimaalattua joten parempi tehdä kunnolla ja kerralla.

ei ole tiedossa merkkiä/mallia, yritin netistäkin kaivella kuvia (toki mulla on myyjän lähettämät kuvat, en näytä niitä täällä koska ne eivät ole mun kuvia), mutta toi punaisen vecun jatke ei ole sellainen kuin itse olet hakemassa. tuossa jatke on melkein tasapaksu, jonkin verran paksumpi on sivuilta/päädyistä mutta ei sellainen kuin tarkoititAnzah kirjoitti:Mikä ton punaisen Vecun takapuskimen jatkeen merkki ja malli on?
Oon ajatellu jos tollasesta tekis sellai, että takaakatsottuna ikäänkuin katkasis sen jonkun matkaa keskeltä, jolloin siihen tulis sellanen pieni diffuusorimainen näkö ja perä pysyis edelleen hiemän "kevyemmän" näköisenä.
suurinpiirteinT.K kirjoitti:Taitaapa olla tämä se anzahin kyselemä takapuskurin jatke.
http://www.tuningzone.pl/?pageid=237&la ... od_id=6725
olen paintilla kikkaillut ja ilman siipeä on paremman näköinen, katsotaan nyth04x_w1z4rd kirjoitti:Ihan hieno puskuri muuten mutta ei oikein sovi ton etupuskurin ja sivuhelmojen kanssa kun jää niin paljon ylemmäs