itse olen tuon mudpowerin kanssa puhelimessa 1,5v sitten jutellut ja oli se silloin jotain ahdettua m5:sta tekemässä,oikeesti tai leikisti siihen en ota kantaa mutta tuo vähän ihmetyttää kun puhelinnumero ja yhteystiedot ei oikein täsmää...uteliaisuuttani kokeilin tuolla laajakaistaani kuuluvalla fonectan palvelulla ja ainut mitä tuolla nimellä löytyi oli uudestakaarlepyystä,nurmijärveltä ei ketään.kokeilin sitten tuolla numerolla hakea niin tulos oli tämä:
ENERGIA HOITO JPS OY
VANHA TALVITIE 11 B
00580 HELSINKI
050 5770316
(Sonera)
Heh, tuo linkin auto on mun yhden kaverin tekemä ainakin koriltaan, myi joskus kesällä auton pois muistaakseni. Ja tää auton rakentanu kaveri muuten kirjoittelee täälläkin foorumilla
omega16T kirjoitti:itse olen tuon mudpowerin kanssa puhelimessa 1,5v sitten jutellut ja oli se silloin jotain ahdettua m5:sta tekemässä,oikeesti tai leikisti siihen en ota kantaa mutta tuo vähän ihmetyttää kun puhelinnumero ja yhteystiedot ei oikein täsmää...uteliaisuuttani kokeilin tuolla laajakaistaani kuuluvalla fonectan palvelulla ja ainut mitä tuolla nimellä löytyi oli uudestakaarlepyystä,nurmijärveltä ei ketään.kokeilin sitten tuolla numerolla hakea niin tulos oli tämä:
ENERGIA HOITO JPS OY
VANHA TALVITIE 11 B
00580 HELSINKI
050 5770316
(Sonera)
Niinpä niin, taisin veikkailla jotain tuollaista yksityisviestin luettuani
omega16T kirjoitti:itse olen tuon mudpowerin kanssa puhelimessa 1,5v sitten jutellut ja oli se silloin jotain ahdettua m5:sta tekemässä,oikeesti tai leikisti siihen en ota kantaa mutta tuo vähän ihmetyttää kun puhelinnumero ja yhteystiedot ei oikein täsmää...uteliaisuuttani kokeilin tuolla laajakaistaani kuuluvalla fonectan palvelulla ja ainut mitä tuolla nimellä löytyi oli uudestakaarlepyystä,nurmijärveltä ei ketään.kokeilin sitten tuolla numerolla hakea niin tulos oli tämä:
ENERGIA HOITO JPS OY
VANHA TALVITIE 11 B
00580 HELSINKI
050 5770316
(Sonera)
Niinpä niin, taisin veikkailla jotain tuollaista yksityisviestin luettuani
Älkääs nyt, kohta sieltä tulee kuvia ja videopätkää todisteena kaikille täytenä yllätyksenä.
Eräällä toisella foorumilla oli vastaava, siellä porukka uhos koko ajan että tätä autoa ole edes olemassa plaaplaaplaa, mutta hiljeni aika tehokkaasti ku tyyppi latas kuvat ja videopätkää näytille