Tai jos näillä on jotain ominaisvikoja yleensä niin minkälaisia?
Toivoisin sellaisia rehellisiä arvioita, enkä sellaisia mitä on katottu liian vahvojen Opel lasien takaa.
mulla on 95vm x20xev "gl-herkut" ja 180tkm mittarissa täydellinen huoltokirja,suomiauto, kun ostin niin oli 176tkm.. itse tykkään autos henk.kohtaisesti koon ja ajettavuuden kannalta. 2litrainen 16venanen ei mikää tykki ole mutta kyllä sillä luisua heittää.Nick_ kirjoitti:Olen itse ajatellut hankkia nykyisen auton tilalle mahdollisesti Omegaa, joitain vuosimallia 94-97 ja alle 250000 ajettua nelos konetta. Ajattelin kysellä joltain joka tietäisi minkälaisia nämä ovat noin yleensä koneeltaan ja koreiltaan.
Tai jos näillä on jotain ominaisvikoja yleensä niin minkälaisia?
Toivoisin sellaisia rehellisiä arvioita, enkä sellaisia mitä on katottu liian vahvojen Opel lasien takaa.

Olen oikeasti sitä mieltä ja on omaa kokemusta... En esimerkiksi tunne yhtään x20/18xev:tä jossa olisi kansipahvi kestänyt 300 tuhatta kilometriä.. Omassani ratkesi 150 kohdalla ja tuttavalla oli noin 80tkm mittarissa ja vm.-98, eli tuota paskaa tiivistystä ei ole korjattu vielä silloinkaan... Ja tuttu murhe monella muullakin..Ville kirjoitti:Ja mihinkähän tietoon tämä kommentti nojaa? Ilman omaa kokemusta kannattaa pitää viisastelut omana tietonaan...Elmeri kirjoitti:Jätä väliin... Säästyt monelta harmilta...