Biltema pyyhkijänsulat

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
astra1.6
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Biltema pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja astra1.6 »

Kuva

Tämä nyt on vähän noloa :oops: , mutta oletteko saaneet Bilteman sulat varsiin kiinni mukana toimitettavilla sovitinkappaleilla. Pala ei lukkittaudu mitenkään varren pituussuunnassa. Revin Opelin vanhoista sulista kiinnittimet irti, jotka sopivat uusiin sulkiin, joten ei suurempi ongelma....

t: Ekaa kertaa halpasulat, saa nähdä toimiiko :yawn:
-(z)- -(z)- -(z)-
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Kyllä mä ne sain sopiin, siinä laatikon kyljessä ku on ne kuvat, ni se mulle käyny on siinä se kaikkein ylin välikappale muistaakseni, jos ostit ne halpikset, eli se 3,50 €/kpl malli. Hyvät pyyhkijät onkin. Aiempi oli Bossi, se makso 13,90/kpl ja oli ihan peeaska ja levähti parissa viikossa. :o

Mun mielestä se sovitekappale on tossa muovipussissa pohjalla kaikkein ylimpänä...
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Kyllä mä corsaan sain nuo kiinni. Nyt 5 kuukautta päristelty hiilteman sulilla. Vielä sieltä jotain näkyy. Melkein parit saa ostaa vuoteen, mutta kyllä jo tolla hinnalla osteleekin. Astrassa olen käyttänyt 'parempia' sulkia, mutta kyllä niitäkin menee melkein se 2/puoli vuoteen.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Vectra91
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Vectra91 »

Ehkäpä tuossa paperissa oleva leima selventää asennus vaikeutta... :lol: :lol:
Ollut joskus: FORD SIERRA COSWORTH 2WD 270hp... jne
astra1.6
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astra1.6 »

Vectra91 kirjoitti:Ehkäpä tuossa paperissa oleva leima selventää asennus vaikeutta... :lol: :lol:
Niinpä :yes: :lol: :lol: Muutama vitsi, liittyen edustamaani ihmislajiini:

A topologist is a man who doesn't know the difference between a coffee cup and a doughnut.

Theorem: All positive integers are interesting.
Proof: Assume the contrary. Then there is a lowest non-interesting positive integer. But, hey, that's pretty interesting! A contradiction. QED

There are three kinds of mathematicians: those who can count and those who cannot.

The shortest math joke ever: let epsilon < 0

viimeinen on paras :D
-(z)- -(z)- -(z)-
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Muistelisin, että omaan entiseen G-astraani laitin kans Bilteman sulat entisten (alkuperäisten) sulkien kiinnikkeillä paikoilleen.
Mutta sen muistan selkeästi, että kyllä hintansa väärtti olivat.
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

Itse olen käyttänyt useamman vuoden niitä bilteman "vettähylkiviä" sulkia.Ei ne ihan ilmaiset ole mutta vuoden kestävät kun välillä liuottimelle sulkaa pyyhkii ja hyvin näkee...
A4 Tdi
Vastaa Viestiin