ats vanteet

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

ats vanteet

Viesti Kirjoittaja omegalady »

tässä vaan ajattelin että mikähän noiden ats 18" vanteiden arvo on (ne mitä on evo500:ses) kun mulla oli ne säilös rengasliikkeen kellaris ja tänään ku menin hakee niin sanottiin että oho me ollaan heitetty ne roskiin.... :evil: no ne oli osunu kanttikiveen et silleen mutta kyllä mä olisin niitä vielä tarvinnu ja oli siinä 2 ehjääki.niin tuli vaan siinä puheeks..valmistetaanko niitä vielä?ja mikä malli se on?
Beeascona
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: ats vanteet

Viesti Kirjoittaja Beeascona »

omegalady kirjoitti:oho me ollaan heitetty ne roskiin....
:o Öö,siis mitä v***n spedejä siellä sitten oikein on töissä,asiakkaan omaisuutta pistetään kaatopaikalle. :no:
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

Vai oliskohan kilahtanu kumiukon omaan taskuun ne vanteet...
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

niin yks työntekijä se joka ne sinne säilöön vei niin tiesi et ne on mun ja tää joka ne oli pois heittäny niin ei tienny kuulemma....?joo ja sitte sano vaan että anteeks mutta mä voin myydä sulle tonnilla 19" tilalle.no ei oo tonnia just ny!
DTI
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja DTI »

Jaha,no jos hukkaavat asiakkaan omaisuutta ovat kyllä velvoitettuja korvaamaan ne. Mutta sullehan just tarjottiin tonnin vanteita,otat ne hyvityksenä!
-03 Vectra C 1,8 STW
EX: -99 Vectra B DTI Voyage

Kadett B
+ muutamia stressileluja...
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

no ei ollu antamas mitään sano vaan et näin voi käydä,inhimillinen erehdys ja eihän ne ollu edes ehjät...just niin.
isolaatta
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja isolaatta »

No kyllähän kanttikiveen ajettuja voi korjatakin ihan kohtuuhintaan, jos ei ole aivan tolkuttoman solmussa. Eli itse ainakin vaatisin korvauksena sopivan summan rahaa tai vastaavat tilalle. Jos omistajan kysymättä ovat roskiin heittäneet! Aika törkeältä touhulta vaikuttaa..
omegalady
'Admiral'
'Admiral'

mulle nimenomaan luvattiin että ovat turvassa täällä.yks niistä oli sellanen et ei ehkä voinu korjata mut kolmella olin ajanu ilman ongelmia.kyllä siellä hirveen pahoillaan oltiin mut mä täs lähinnä kyselin että minkähän arvoset noi on jos yritän pyytää jotain hyvitystä vaikka sitä tuskin heruu.
Kriz
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kriz »

Kyllähän sen hyvityksen on heruttava, niillä kolmellakin vanteella on arvoa. Tiukasti vaan vaadit ja jos ei meinaa sopua tulla niin sano ottavasi yhteyttä kuluttajaneuvojaan, ehkä toimii ehkä ei. :)
Sauli_I
'Senator'
'Senator'

Re: ats vanteet

Viesti Kirjoittaja Sauli_I »

omegalady kirjoitti:tässä vaan ajattelin että mikähän noiden ats 18" vanteiden arvo on (ne mitä on evo500:ses)
Ei nuo minun mielestäni ihan halpis vanteet ole. Omistani en ainakaan ihan edullisesti luopuisi.

Ei valmisteta enää.
Vectra A 4x4 turbo purettavana
Omega 4000 purettavana
Omega 3000 purettavana
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

Sano niille sitten että hommaavat evo500 vanteet vastaavat tilalle. Muuten voit viedä ihan poliisille asian. Saan mäkin hommattua sulle 1000€ vanteet. ei ne vielä mitkään halvat ole kun renkaat maksaa enemmän.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
@Heikkinen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja @Heikkinen »

Kyllähän noita sattuu. Mutta ainakin rengasliikkeessä missä itse olen ollut töissä niin aina hommasivat vastaavat tilalle...
Ja niin kuuluis kyllä tehdäkin jos hukkaavat tms...
niin se vanteen malli on ATS DTM ja vanhempaa mallia.
Ainakin entisellä suomen tuning:lla nuita vanteita oli ja hinta varmaan ihan hirveä.

Antti
Onhan näitä...
Vastaa Viestiin