No tulipas taas viisastuttuahavericky kirjoitti:Näin on. Perussuodattimissa on M18 kierre kun taas tossa Asconan SEH-suodattimessa on M20 kierre. Ilmeisesti tuo C-Asconan SEH koneen öljynjäähdyttimen "ryöstölaippa" on ainakin tuon kierrepalikan osalta erilainen. Muissa SEH-padoissa se on perus M18.
Ihan jees Ascona. Otappas niitä kuvia korjauksista. Kiinnostaisi nähdä mitä kaikkea oot "päässy" värkkäämään.
Ascona GT -88
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Nonni, nyt tuli otettua se kamerakin mukaan
Ruostetta...

Lisää ruostetta...

Helkkari, tostahan puuttuu puolet kotelosta

Ja lisää ruostetta...

Ei saakeli

Ja vaihtoon

Vaiheessa

Jotain ehjääkin...

Ja kuskinpuolen etukulma on jo valmis, ei oo paljoa enää jäljellä... Tai no siis loput reiät että takakontti pysyy kuivana, ja toinen kylki, ja tää keskeneräinen vielä... Ja sitten ei olis enää kuin lattia
Ruostetta...

Lisää ruostetta...

Helkkari, tostahan puuttuu puolet kotelosta

Ja lisää ruostetta...

Ei saakeli

Ja vaihtoon

Vaiheessa

Jotain ehjääkin...

Ja kuskinpuolen etukulma on jo valmis, ei oo paljoa enää jäljellä... Tai no siis loput reiät että takakontti pysyy kuivana, ja toinen kylki, ja tää keskeneräinen vielä... Ja sitten ei olis enää kuin lattia
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
No Ascolle kuuluu hyvää. Vieläkään en ole saanut koko autoa läpikäytyä, mutta yli puolessa välissä ollaan menossa. Vaikeuttaa huomattavasti hommaa nääs, ku muija ajaa työajot päivittäin tolla Ascolla
Auto on toiminut kuin junan vessa, ja on YLLÄTTÄVÄN hauska kikkailulaite etuvetoiseksi. Jotain pientä säätöä oli kyllä, kun oli pakko saada kilometrit näkymään, niin jouduin vaihtamaan digimittarin pois ja vakio takas että saapi työajot ylös
Öljypohja vuotaa myös jonkin verran, mutta saapi oottaa kesää, samoin kuin vinkuva laturi 
Niin ja jos jotakuta kiinnostaa, niin myyn sen digimittarin pois
paljonko siitä tarvisit? ja tuleeko liittimet myös?Ville kirjoitti:No Ascolle kuuluu hyvää. Vieläkään en ole saanut koko autoa läpikäytyä, mutta yli puolessa välissä ollaan menossa. Vaikeuttaa huomattavasti hommaa nääs, ku muija ajaa työajot päivittäin tolla AscollaAuto on toiminut kuin junan vessa, ja on YLLÄTTÄVÄN hauska kikkailulaite etuvetoiseksi. Jotain pientä säätöä oli kyllä, kun oli pakko saada kilometrit näkymään, niin jouduin vaihtamaan digimittarin pois ja vakio takas että saapi työajot ylös
Öljypohja vuotaa myös jonkin verran, mutta saapi oottaa kesää, samoin kuin vinkuva laturi
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Jees, vähän päivitystä tännekkin. Päivä alkoi ihan mukavana kun Ascona sai kertalaakista tuoreen leiman. Mutta iltapa ei sitten mikään mukava ollutkaan. Oltiin tuossa tunti sitten tulossa vanhempieni luonta kotiin, kuun eräällä suoralla tunki polkupyöräilijä kylkeen
Tämä noin 50-vuotias rouva tuumaili ettei häneen sattunut kuitenkaan, ja sanoi heti ensimmäiseksi ettei hän edes katsonut meidän tulosuuntaan kun tietä lähti ylittämään... No minä ajattelin kuitenkin soittaa hätäkeskukseen että mitäs tehdään. No sieltä ne lähetti poliisipartion paikalle. Tähän asti kaikki vielä OK, mutta kun toinen näistä sinipukuisista mulkuista alkoi inttämään että vikaa on minussa, ja alkoi sakkoja tarjoamaan ellen ole vaatimatta mitään auton vaurioista
Tämä rouvashenkilö sanoi poliisille ainakin 5 kertaa että hänellä oli iso huppu, eikä olisi edes nähnyt meitä välttämättä kun lähti ylittämään tietä, ja hän osui auton kylkeen, niin poliisi vaan tuumas että molemmille sakkoa jollei asia ole tällä selvä.
Hyvä tietty ettei henkilövahinkoja tullut, mutta kyllä mua korpeaa niin vitusti kun itse tulin alueella jopa alle nopeusrajopituksen, aloitin jarrutuksen noin parikymmentämetriä ennen kolaripaikkaa ja väistin vielä vastaantulevien kaistalle, sekä kyydissä vielä vaimo ja lapset niin tämä virkaintoinen mulkku vaan vittuilee ja sakkoa tyrkyttää
Lopuksi voipi vaan todeta että HAISTAKA PASKA kaikki vitun kytät. Sinne meni viimeinenkin kunnioitus.
Hyvä tietty ettei henkilövahinkoja tullut, mutta kyllä mua korpeaa niin vitusti kun itse tulin alueella jopa alle nopeusrajopituksen, aloitin jarrutuksen noin parikymmentämetriä ennen kolaripaikkaa ja väistin vielä vastaantulevien kaistalle, sekä kyydissä vielä vaimo ja lapset niin tämä virkaintoinen mulkku vaan vittuilee ja sakkoa tyrkyttää
Lopuksi voipi vaan todeta että HAISTAKA PASKA kaikki vitun kytät. Sinne meni viimeinenkin kunnioitus.
Ville kirjoitti:Jees, vähän päivitystä tännekkin. Päivä alkoi ihan mukavana kun Ascona sai kertalaakista tuoreen leiman. Mutta iltapa ei sitten mikään mukava ollutkaan. Oltiin tuossa tunti sitten tulossa vanhempieni luonta kotiin, kuun eräällä suoralla tunki polkupyöräilijä kylkeenTämä noin 50-vuotias rouva tuumaili ettei häneen sattunut kuitenkaan, ja sanoi heti ensimmäiseksi ettei hän edes katsonut meidän tulosuuntaan kun tietä lähti ylittämään... No minä ajattelin kuitenkin soittaa hätäkeskukseen että mitäs tehdään. No sieltä ne lähetti poliisipartion paikalle. Tähän asti kaikki vielä OK, mutta kun toinen näistä sinipukuisista mulkuista alkoi inttämään että vikaa on minussa, ja alkoi sakkoja tarjoamaan ellen ole vaatimatta mitään auton vaurioista
![]()
![]()
Tämä rouvashenkilö sanoi poliisille ainakin 5 kertaa että hänellä oli iso huppu, eikä olisi edes nähnyt meitä välttämättä kun lähti ylittämään tietä, ja hän osui auton kylkeen, niin poliisi vaan tuumas että molemmille sakkoa jollei asia ole tällä selvä.
Hyvä tietty ettei henkilövahinkoja tullut, mutta kyllä mua korpeaa niin vitusti kun itse tulin alueella jopa alle nopeusrajopituksen, aloitin jarrutuksen noin parikymmentämetriä ennen kolaripaikkaa ja väistin vielä vastaantulevien kaistalle, sekä kyydissä vielä vaimo ja lapset niin tämä virkaintoinen mulkku vaan vittuilee ja sakkoa tyrkyttää![]()
![]()
![]()
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka

Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbg