Korjaatko/huollatko itse ooppelisi
Itse pääsääntöisesti, mut nykyään jää hitsaushommat kaverille kun noi silmät ei kestä enään. Sinänsä kaikki tehdään itse jos työkaluja on....
Remontit on tehty pihalla säästä ja keleistä riippumatta (jarrukenkien asennus katsastukseen -35 astetta, ikänä en oo asentanu noin nopeesti, aikaa meni ½ tuntia) paitsi jos sataa paskaa taivaalta sit voi jättää väliin..
Remontit on tehty pihalla säästä ja keleistä riippumatta (jarrukenkien asennus katsastukseen -35 astetta, ikänä en oo asentanu noin nopeesti, aikaa meni ½ tuntia) paitsi jos sataa paskaa taivaalta sit voi jättää väliin..
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
-
corvette74
- 'Kapitän'

-
tunturista
- OCF Member 2018

Itse tietysti
Tuli tuos Rovaniemen Opel liikeessäki pulma tilanne kun Senaattoriin oli murtauduttu ja yrittivät sitä epätoivoisesti 9 kk käymään onnistumatta sen enempää kuin 5-10 sekunnin ajaksi. 
Heh heh
Auto lopulta päätyi vakuutusyhtiön puolesta ruttutukkuun treelle ja hain sen pois sieltkä kuleksimasta. Auto tosiaan oli sähkövikainen mut osaavissa käsissä ajoin sillä pois pihalta ja arvatkaappas trukki kuskin ja asentajien ilmeet ku ajelin siin pihalla 10 minuutin rassailun jälkeen ympyrää,
Olihan siin näkyy kummasti meil oli vaan hauskaa. Sitä samaa senuu tuli just joku katteleen sinen tukkuun ku laittelimme puuhakilpii paikalleen ja sen ilme voi jeee! Ei uskonut näkyy ja selitystä et ajan se pois sieltä.
No senu on nyt kotona ja osittain purettuna parempi soviseen osia siitä sain edullisesti.
Jänkjoonas
PS. Tee se itse mies tekee mitä haluaa toiset tekee mitä osaavat jos osaavat.
Heh heh
Auto lopulta päätyi vakuutusyhtiön puolesta ruttutukkuun treelle ja hain sen pois sieltkä kuleksimasta. Auto tosiaan oli sähkövikainen mut osaavissa käsissä ajoin sillä pois pihalta ja arvatkaappas trukki kuskin ja asentajien ilmeet ku ajelin siin pihalla 10 minuutin rassailun jälkeen ympyrää,
Olihan siin näkyy kummasti meil oli vaan hauskaa. Sitä samaa senuu tuli just joku katteleen sinen tukkuun ku laittelimme puuhakilpii paikalleen ja sen ilme voi jeee! Ei uskonut näkyy ja selitystä et ajan se pois sieltä.
No senu on nyt kotona ja osittain purettuna parempi soviseen osia siitä sain edullisesti.
Jänkjoonas
PS. Tee se itse mies tekee mitä haluaa toiset tekee mitä osaavat jos osaavat.
On se kyllä tuon D-Kadetin kanssa helppoa, konehuone on avarampi kuin oma olohuoneeni ja muutenkin pääsemme yhteisymmärrykseen aina kaikesta. D-Kadetti on kyllä tee-se-itse-miehen unelma (aivan kuten muut saman ikäiset ja vanhemmat) ja vielä hyvä ajaakin.
Vanhassa ehdottomasti vara parempi!
-81 Kadett Super 1,2N
-84 Corsa TR 1,3 S
--------------------------
-81 Kadett Super 1,2N
-84 Corsa TR 1,3 S
--------------------------
Itse pyrin tehdä tai isän kanssa! (isälläkin Opel Vectra -97 tosin ja paaaljon tehokkaampi mut anyway) Laturinvaihto, jousien vaihto, jarrujenkorjaaminen, öljyjenvaihto, YKK anturin vaihtaminen sekä sitten sen ihmeen ilmaotto hässäkän irroittaminen missä lukee SFI niin on tullut purettua jo useampaan otteeseen, kaikkea sitä oppii!
tai pyritään oppimaan 
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda