koska huhtikuussa on tapaaminen kyllä kesällä täytyy kruisailla ja kokoontua särkän parkeille kyä mä tuun ku auto saadaan kuntoon (lopppu suoralla ollaan viimmeistely käynnissä)
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club--- Pieni mies ja suuret puheet
Yritän itsekin tulla, jos ehdin. Tarkoitus olisi mennä Toijalan sataman jääradalle talviajoa harjoittelemaan, jonka paikallinen urheiluautoseura VaToSUA sai vihdoin aikaiseksi. Ajoaikaa on klo 10.00 eteenpäin lauantaisin ja maksaa muutaman euron. 15.3 on viimeinen luvitettu mahdollisuus.
Eli tuo miitti on nyt 15 päivä eli ensi lauantaina ja kello 14.00 pirkanhovissa? Jos vaikka itsekin tulisi sinne kun on silloin tampereella päin,mutta en tule Opelilla vaan bemarilla.
Jaa missäs siä ollaan yleensä kokoonnuttu???
Kai siä joku tulee sanoo jos en löydä oikeeseen osotteeseen autooni veikkaan et mut tunnistaa...
Koitan viä saada huomen aamusta alut alle
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Oli ihan mukavasti sakkia liikkeellä tällä erää! ilmakin oli loistava. kevätkausi alko tästä!
Kuvia tätä kautta: http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... &forum=3&0
<font size=-1>[ This Message was edited by: Minä on 2003-03-15 23:14 ]</font>
Eli jos tosiaan tehtäis näistä joka kuukautinen tapahtuma! Mitä mieltä olette ? Seuraava tapaaminen vois olla sitten vaikka huhtikuun 5 eli 05.04.03 ja siitä eteenpäin aina kuukauden alussa . Onhan tässä pieni väli edellissestä mut seuraavahan olis sitten kuukauden päästä eli mielipiteitä .
toivottavasti nyt selvis mitä tarkoitin
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-03-17 20:44 ]</font>
siitähän tais muuten olla juttua, että joka kuukausi taitaa olla vähän liian usein... ?
eiköös se kevät,kesä ja syksy tapaaminen olisi hyvä ? tää olis mun mielipide.