C kaddu
- |Niksu|
- 'Diplomat'

- Viesti:
C kaddu
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1029412 aika tyyris..
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Re: C kaddu
Saattaahan se köyhälle tuntua kalliilta|Niksu| kirjoitti:aika tyyris..
- Juho Anttila
- 'Senator'

- Viesti:
Niinpä niin. Vai että tonnilla saa jo tuollaisen, kiitos vinkistä!
Pitääkin alkaa etsimään..
No minun mielipiteeni taas on, että jos joku tuollaista on ostamassa, ei varmaankaan ihan ensimmäisenä ole pohtimassa paljonko se kuluttaa satasella jne. Noita kun ei joka kulmalla vastaan kuitenkaan tule. Totta kyllä se, että tuolla rahalla saa paljon uudemman ja mukavamman kulkineen, mutta harrastepelit onkin erikseen..
No minun mielipiteeni taas on, että jos joku tuollaista on ostamassa, ei varmaankaan ihan ensimmäisenä ole pohtimassa paljonko se kuluttaa satasella jne. Noita kun ei joka kulmalla vastaan kuitenkaan tule. Totta kyllä se, että tuolla rahalla saa paljon uudemman ja mukavamman kulkineen, mutta harrastepelit onkin erikseen..
Näytäpäs nyt fiksuna mistä noita saa tonnilla niin minäkin voin hakea vaikka pari kappaletta itselleni.lapatch kirjoitti:eikös noita saa valita jo 1000eurolla, itse pidän tuoreemmista käyttö autoista ilman senkummempaa lasikuitua tai kameljonttiväri. ja miks insinöörit on tehnys 30vuotta jos autot on vain huonuntuneet ajaa??
-
manta.maniac
- 'Kapitän'

En ole äidinkielenopettaja, mutta tuosta sun tekstistä tajua mitään. Turhaa pään aukomista vaan! Miksi käydä koulua 9 vuotta ja ei silti osaa kirjottaa?lapatch kirjoitti:eikös noita saa valita jo 1000eurolla, itse pidän tuoreemmista käyttö autoista ilman senkummempaa lasikuitua tai kameljonttiväri. ja miks insinöörit on tehnys 30vuotta jos autot on vain huonuntuneet ajaa??