Astra OPC Saksasta

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
2.5 cdx
'Kadett'
'Kadett'

Astra OPC Saksasta

Viesti Kirjoittaja 2.5 cdx »

On jo pidempään tehnyt mieli hakea Saksasta Astra G OPC turbokoneella. 3 ovisia ei taida vielä Suomessa ollakaan, farmateita näkyy jokunen olevan.
Osaako joku viisas sanoa paljonko veroa joutuu kärsimään ko. laitteesta? Meneeköhän samoihin kuin turbo coupen verotus vai millä perusteella mahtavat verot laskea? Hinnat Saksassa pyörii tuolla 12-15 tuhannessa eurossa. Suomeen leimaamisessa ei ilmeisesti pitäisi ilmeisesti olla ongelmia?
Kun itte tekee, saa mitä tulee
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

Ei varmaan aitoja 3 ovisia ole, mutta mulla on tää tekniikanvaihto 3 ovinen opc myllyllä. Luulis että aikalailla samat verot on kuin turbo coupella. Tai jos tullin sivuilta löytyis miten on farkku opc:tä verotettu niin eikähän se samoihin suunnilleen menis.
ex. Astra G -01 3d 2.0 turbo
Honda S2000 -03
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Ei muuta kuin kahlaamaan läpi tullin verotuspäätöksiä. Ei siinä rekisteröinti katsastuksessa luuslisi ongelmia olevan jos auto kunnossa. Kannaattaa tehdä rekisteröinti katsastus ENNEN verotusta.

Itse katsellut myös OPC Zafiraa ja Vectraa. Astarkin kiinnostais, mutta on liian pieni minun tarpeeseeni. Tosin kiinnostava vaihtoehto OPC:lle on myös tuo C-Vectran 2.8 ahdettu normi versio.

Joka tapauksessa kevääseen mennessä Omega vaihtuu tuoreempaan ja luonnollisesti haen sen itse Saksasta. Suomessa noista on tarjontaa aika vähän.

Ei muuta kun härkää sarvista ja Saksaan mars ja haet OPC:n :yes:
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

mikkis kirjoitti:Ei muuta kuin kahlaamaan läpi tullin verotuspäätöksiä. Ei siinä rekisteröinti katsastuksessa luuslisi ongelmia olevan jos auto kunnossa. Kannaattaa tehdä rekisteröinti katsastus ENNEN verotusta.

Itse katsellut myös OPC Zafiraa ja Vectraa. Astarkin kiinnostais, mutta on liian pieni minun tarpeeseeni. Tosin kiinnostava vaihtoehto OPC:lle on myös tuo C-Vectran 2.8 ahdettu normi versio.

Joka tapauksessa kevääseen mennessä Omega vaihtuu tuoreempaan ja luonnollisesti haen sen itse Saksasta. Suomessa noista on tarjontaa aika vähän.

Ei muuta kun härkää sarvista ja Saksaan mars ja haet OPC:n :yes:
No siellähän ollaan samoilla linjoilla kun täällä, olen noita OPC zafiroita katsellut ja hinnat eivät ole mitään kovin huimia enää, tullin sivuilta löytyy muistaakseni parin zafiran verot ja jos en kovin väärin muista ni pyöri jossain 6000-7000 hujakoilla.
Vastaa Viestiin