ascona gt (maalissa vihdoinkin)
- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
sopisko tummat vanteet minusta ois ihan hianot ko ois tummat mutta jotku huulivanteet ehkä tai entiiä http://opel.desteem.org/displayimage.php?pos=-3452
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbg- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
noniin nyt ois ascona sitte tallissa ja purkuhommat alotettu. etulokarit puskurit ja muovi höpläkkeet on jo purettu. ei onneksi ollu ko lamppujen takana pikkusen pintaruostetta. esviikonloppuna puran sisustan ja katon et mitäsieltä löytyy, eikä pohjassakaan pitäs olla hitsailuja en oo ite ainaskaa hoksannu vielä no ensviikonloppuna seki selviää 
- 'Admiral'

- Viesti:
juups eli sisusta purettu, ei tarvinu järkyttyä
alkuperäset bitumimatot vähä lujassa ja yks tosihieno homma löyty oli joku menny pukkaan helman täyteen uretaania vaikkei siinä mitään paikkoja ollu eikä pakkelointeja eli pitää käyttää koko helma irti
toivottavasti ei löydy muita ylläreitä 
- 'Admiral'

- Viesti:
onko sulla gt ja viel samanvärinen?Hänmies kirjoitti:Komee on! Hyvä et oot pitäny lähes orkkiksena, ite ainakin tykkään mallista. Oli toi alkuperäis kuva, kun mun askosta paitsi pölärit!
Toivotaan ettei löydy reikiä, ootko takapalkit tutkinu vai onko joskus uusittu?!
- 'Admiral'

- Viesti:
auto on alkuperäis väreissä ei maalattu uuestaan, se vaan näyttää niissä kuvissa semmoselta tummalta ko otettu parkkihallissa huonossa valossa. laskeskelin tossa et auto on yritetty pölliä 11kertaa ja yhdellä kerralla oli yön jo reissussa vimmenen kerta oli just ennenko vein sen tallille ja aloin purkaan eli la-su vlisenä yönä ja su ajoin talliin auton.
- 'Admiral'

- Viesti:
missäspäin tämä gt asustaa ja ois kiva nähä kuviaHänmies kirjoitti:Juu on, ainakin viä ihan käyttöautona! Väriltään on tommonen tummahkon harmaa, mikä kai on ollu toi sunkin alunperin!? Sulta löyty sit kiva ylläri, mut onneks ei kai paljo muuta?
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbgOnpa muuten näppärän näköinen ascona!
mutta sellaista kysyisin että mikä tuo on kuvassa, minkä olen punaisella ympyröinyt? sillä minulla on omassa autossa tuollainen samanlainen kone, mutta ilman tuota juttua? onko sillä isokin merkitys?

Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Kuvat hämäs ei se sit o saman värinen! Sulla näkyy olevan orkkismaaliks hyvässä kunnossa, mulla päässy vähän kukkiin, ni ei o tullu kuviakaan otettua! Tarttee joskus koittaa ottaa kuvia, jos saa kuvattavaan kuosiin!! Sulla on ollu sit tuuriakin murtomiesten kans, kun on auto viä tallella.ascona gt kirjoitti:auto on alkuperäis väreissä ei maalattu uuestaan, se vaan näyttää niissä kuvissa semmoselta tummalta ko otettu parkkihallissa huonossa valossa. laskeskelin tossa et auto on yritetty pölliä 11kertaa ja yhdellä kerralla oli yön jo reissussa vimmenen kerta oli just ennenko vein sen tallille ja aloin purkaan eli la-su vlisenä yönä ja su ajoin talliin auton.
GT muuten asustelee Tampereen seudulla.
- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
ai virranjakajaa kyllä sillä aika suuri merkitys onDohc_16 kirjoitti:Onpa muuten näppärän näköinen ascona!mutta sellaista kysyisin että mikä tuo on kuvassa, minkä olen punaisella ympyröinyt? sillä minulla on omassa autossa tuollainen samanlainen kone, mutta ilman tuota juttua? onko sillä isokin merkitys?
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbg